Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies purkaa ahdistuksensa minuun

Vierailija
04.12.2018 |

Kun miestä ahdistaa tai ärsyttää hän purkaa sen minuun, usein syyttämällä minua tapahtuneesta. En millään jaksaisi olla aina syytösten alla ja huudon kohteena, varsinkaan jos en ole tehnyt mitään väärää. Jos asia liittyy minuun millään tavalla, olen usein sitten "syyllinen". Ja jos se sitten ei liity, hän saa vedettyä minut mukaan esimerkiksi niin etten ole estänyt jotain tai auttanut tms. Pitäisi jotenkin taianomaisesti huolehtia kaikesta. Miksi miehen ensireaktio on aina minun syyllistäminen ja minulle huutaminen? Tuntuu että kun miehestä tuntuu joku pahalta hän haluaa välittömästi siirtää pahan olon minulle. Usein hän myös puhuu minusta halventavasti ja käyttää inhottavia sanoja, aivan kuin tehostaakseen pahaa oloa. Onko tämä vain tapa vai kertooko se enemmän miehen ajatuksista? Hänen mielestään se on joko pelkkä impulsiivinen reaktio tai hän oikeasti ajattelee minun olevan syyllinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman luonnevialta tuollainen käytös. Voisiko olla agressiivinen sinua kohtaan fyysisestikin. Riski että pahenee on olemassa.

Vierailija
2/2 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistua heti paikalta, kun hän aloittaa tuollaisen syyllistämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi