Suuresta osasta miehiä puuttuu särmää!
Harmi,, miksei miehet harjoita tätä? Että on särmää on mielestäni yksi TODELLA viehättävä piirre miehessä
Kommentit (23)
Aina kun kuulen, että joku on särmikäs ihminen, epäilykseni heräävät.
Vierailija kirjoitti:
MItä se on niinkuin suomeksi sanottuna?
arvaamaton kaheli
Vierailija kirjoitti:
Jännyys
Vankilat on täynnä särmikkäitä miehiä. Kai sinne pääsee vierailemaan.
Särmähän tarkoittaa kai palikkaa, joten jonkinlaiset palikkapäät tai palikkaleuat taitaa naisia viehättää.
Feministeistä, homoista ja ulkomaalaisista aamusta iltaan kitiseviä nössöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vankilat on täynnä särmikkäitä miehiä. Kai sinne pääsee vierailemaan.
Pääsispä, mutta vain jos se mies olis sidottuna.
Luulen että ap ja muutkin naiset tarkoittaa särmällä sitä sellaista rohkeutta, vahvuutta, dominointia, auktoriteettia kuten vaikka usein poliiseilla.
Nainen tahtoo tuntea itsensä miestä heikommaksi niin fyysisesti kuin henkisesti.
Exäni puhui särmästä kun tarkoitti charmia. Jotta ota siinä nyt sitten selvää, pitäisikö olla särmikäs vai charmikas. Vaan väärin se menee joka tapauksessa.
On jotenkin pahaksi mielletty asia, jos mies on voimakas johtaja.
Mielestäni särmä = charmantti. Eli mies on hurmaava, mutta myös sanavalmis, ja sellainen pilke silmäkulmassa -tyyppinen heppu.
Vai tarkoitetaanko tässä sitä ettei ole komenneltavissa? Lähipiirissä näitä Komentooria piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ap ja muutkin naiset tarkoittaa särmällä sitä sellaista rohkeutta, vahvuutta, dominointia, auktoriteettia kuten vaikka usein poliiseilla.
Nainen tahtoo tuntea itsensä miestä heikommaksi niin fyysisesti kuin henkisesti.
Feminismihän on tämän särmän pyrkinyt poistamaan.
Vastaako se "särmä" miehillä sitä naisten "temperamentisuutta"?
Jos vastaa niin minussa ei ole särmää, vaan olen tavallinen käytöstavat hallitseva henkilö.
-M34
Särmä = rahaa ja valtaa, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Ole siellä tai ole neliö.
Hyvä oivallus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismihän on tämän särmän pyrkinyt poistamaan.
Feminismihän on naisten kollektiivinen paskatesti miehille, jonka tarkoitus on tehokarsia heikot miehet pois. Joka feministille nöyristelee, ei saa tältä pillua.