Onko toi kaffepulla Joan Collinsin sisko
Kommentit (11)
Ma luulen et Kaffepulla on Ivan Pullapalan sisko.
Ainakin on ollut yhtä monta kertaa naimisissa:DX
Joan on jo 85-vuotias, joten ehkä se on Joanin tytär.
Onko Pullakahvi Blogiystävä Glooria tai Gloorian kaveri?
Jos se onkin Phill Collins peruukki päässä.
Ehhehhehheee... kuvassa siis lapsuuden idolini, Joan Collins. En minä itse! En ole yhtään saman näköinen, valitettavasti. Enkä ole ollut naimisissa kuin kerran elämässäni.
Olikos se muuten Elisabeth Taylor, jolla oli niitä avioliittoja yhtä monta kuin kissalla elämiä?
Edittiä: Google kertoo, että Joan on ollut viisi kertaa naimisissa. No jopas. Ei ihan Ellu Taylorin lukemiin pääse, mutta rotunainen selvästi hänkin!
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Ehhehhehheee... kuvassa siis lapsuuden idolini, Joan Collins. En minä itse! En ole yhtään saman näköinen, valitettavasti. Enkä ole ollut naimisissa kuin kerran elämässäni.
Olikos se muuten Elisabeth Taylor, jolla oli niitä avioliittoja yhtä monta kuin kissalla elämiä?
Edittiä: Google kertoo, että Joan on ollut viisi kertaa naimisissa. No jopas. Ei ihan Ellu Taylorin lukemiin pääse, mutta rotunainen selvästi hänkin!
Joan Collins Sun lapsuuden idoli kertookin sinusta kaiken.
Kaffepulla kirjoitti:
No höh. Minkä ikänen olet?
Olen 48.
Tykkäsin Joan Collinsin roolihahmosta Dynastiassa. Vahva, itsenäinen bisnesnainen, jolla oli kuitenkin myös heikkouksia. Aika erilainen roolihahmo, mitä yleensä saippuasarjoissa oli naisille tarjolla tuohon aikaan. Tykkäsin!
🇺🇦🇮🇱
Sehän on Joan.