Teinijoukko repesi nauramaan minut nähdessään
N. Viisi ylä-asteikäistä alkoi nauramaan kun katsoi minua. Tarkistin kotona, eikä naamassa ollut mitään pommia. En nyt ole mikään Miss Eurooppa, mutta olen kuvitellut ulkonäköni ihan tavallisen hyväksi. Ilmeisesti se on kuitenkin omiaan herättämään huvitusta.
Kommentit (22)
Oletko aivan varma että nauroivat ulkonäöllesi? Ehkä tekivät jtn luvatonta ja olivat vähällä jäädä kiinni tms..
Tuohan on ihan hyvä. Minusta on huudettu: "Hyi vittu näittekö ton naaman??!"
Olen ihan tavallisen näköinen, nenä ei kasva otsassa, ei ole aknea, enkä ole lihava tms. Ei sillä, että kenestäkään saisi sanoa noin rumasti.
Ei se Miss Eurrooppakaan rahaa tai onnea tuo jos katsoo Riitta Väisästä.
Kannattaa muistaa että teinien aivot eivät ole täysin kehittyneet. Selittää paljon.
Voitko oikeasti olla varma, että ne edes nauroi sulle? Tai kuten ensimmäinen vastaaja sanoi, kyse voi olla sisäpiirin vitsistä.
Kuulostaa siltä että teinijoukko on vain päättänyt "pelata peliä" ja nauraa seuraaville jotka vastaan kävelevät. Eli veikkaan tuollaista sisäpiirin vitsiin viittaavaa minäkin.
Taitaa olla jokin trendi meneillään. Isäni kertoi äskettäin että hänelle tyttölauma lauloi, kun hän meni ohi. Alkoivat laulaa "joulupukki, joulupukki, valkoparta vanhaukki." Isäni on reilu 60 vee ja hänellä on hiukan valkoista parrassaan. Jokin juttu tuo taitaa teineillä juuri nyt olla?
Vierailija kirjoitti:
Voitko oikeasti olla varma, että ne edes nauroi sulle? Tai kuten ensimmäinen vastaaja sanoi, kyse voi olla sisäpiirin vitsistä.
No kyllä. Ensin kävelivät vastaan aivan vaiti, sitten toinen kääntyi katsomaan ja purskahti samalla nauruun nähdessään naamani.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että teinien aivot eivät ole täysin kehittyneet. Selittää paljon.
Muutaman kymmenen vuoden päästä kokevat itse ihan samaa keski-ikäisinä mammoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä. Ensin kävelivät vastaan aivan vaiti, sitten toinen kääntyi katsomaan ja purskahti samalla nauruun nähdessään naamani.
"Toinen"? Siis heitä oli kaksi? Ja toinen purskahti nauramaan? Otsikon mukaan teinijoukko repesi nauramaan nähtyään sinut, mutta todellisuudessa kahdesta teinistä toinen nauroi. En nyt hirveitä johtopäätöksiä vetäisi ko. tapahtuman pohjalta.
Joku on puhunut susta pahaa niille.
Tuotahan tekevät aikuisetkin. Ainakin näin pikkupaikkakunnilla , halutessaan ärsyttää ohikulkijoita.
Palatessani töistä hiljattain, oli tuntemani helluntailainen , arvoltaan lääketieteen tohtori pysähtynyt lenkkikaverinsa kanssa tienhaaraan ja ohittessani heidät , naiset purskahtivat oikein remakasti nauramaan.... Jotain tuolla hellarilla on aina ollut minua vastaan, olen sen havainnut eri yhteyksissä.mm käydessäni vuosia sitten hänen helluntaipuljunsa tilaisuuksissa.
Mua pelottaa teinijoukot juuri sen takia, että odotan aina millon alkavat bauramaan tai huutelemaan ilkeyksiä. Kierränkin ne aina kaukaa jos vain pystyn, psyykeni ei jaksa enää vinoilua keltään, mitta on täynnä.
46v
Minulle kävi noin, olen ihan normaalikokoinen ja meikattu. Nappasin kännykameran taskusta, otin huutajista kuvan, hymyilin heille ylimielisesti ja sanoin: "Kunnianloukkaussyyte teille ja 20 000 euron korvausvaatimus teiltä. Kiitos."
Tuli hiljaista ja lähtivät juoksemaan pakoon.
Itiksen seudun pentujengiläiset (10-15v tyttöjä kaikki!) piirittivät kaverin 60v äidin metrossa ja alkoivat tivata tältä että onko tämän kädessä ollut merkkilaukku aito.
Suomalaiset kayttaytyvat kuin juuri puusta pudonneet marakatit, ei mitaan kaytostapoja. Ei osata tervehtia, ei osata avata ovea saati kysya etta tarviiko joku vanhempi apua. Onneksi asun USAssa.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa teinijoukot juuri sen takia, että odotan aina millon alkavat bauramaan tai huutelemaan ilkeyksiä. Kierränkin ne aina kaukaa jos vain pystyn, psyykeni ei jaksa enää vinoilua keltään, mitta on täynnä.
46v
On kieltämättä helvetillistä, ettei teini-ikäisistä kiusaajaporukoista pääse edes aikuisena eroon. Sen kohtelun kun luuli jääneen sinne yläasteelle, mutta ei, aina vain uusi sukupolvi haukkuu, nauraa ja huutelee...
Nykyteinejä ei opeteta kotona vissiin käyttäytymään. Paha paska vaan kun ei sen ikäisiä oikein sovi vielä ojentaakaan. Vasta täysi-ikäisiä voi vääntää korvasta niin kovaa, että kuset pakenevat housuihin.
Niillä oli joku sisäpiirin vitsi siinä johon sovit. Älä ota henkilökohtaisesti.