Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näpäyttikö Sara Sieppi Roopea instassa?

Vierailija
04.12.2018 |

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittäviä kyllä nuo, jotka instassa ilkeilee suoraan Saralle ilman omaa nimeään ja kuvaansa jollain yksityistilillä. Yksikin pommittanut ties montako viestiä.

Saanko arvata? Nämä "ilkeilyt" ovat tasoa "mielestäni nuo vihreät sisustustyynyt eivät sovi sisustukseen"? Tuollaisia kommentteja Sara on ainakin aiemmin pitänyt kiusaamisena. Tulee vaikea elämä, jos ottaa kaiken noin vakavasti. Relaa, hyvä nainen!

Vierailija
62/84 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi on palsta mamma! Sara Sieppi tykkää näpäytellä toisia.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
64/84 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppähän tuo on, ovat ihan hyvissä väleissä.

Moi Roope!

Vierailija
65/84 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta aloitusta Sarasta että avaudun tänne vaikka,eikö jo ala riittämään tuo jatkuva länkytys,fiksu pitäisi suunsa kiinni,ymmärrän jos blogissa avautuu mutta että jo iltikseen kanteen päässyt,veikkaan että on vaan niin katkera, tosin nuohan elää niin kuplassa eikä elämä pyöri normaalilla tavalla vaan kaikki someen,en puolustele Roopea mutta maailma on miehiä täynnä😘

Vierailija
66/84 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan sieppo tätä jatkaa?! Luulisi että roope vaatii korvauksia julkisesta mustamaalaamisesta.

Vierailija
67/84 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän Sieppi kirjoitti:

Tuon olisi voinut sanoa yksityisesti. Mikä tarve on pestä julkisesti, jo loppuneen parisuhteen, likapyykkiä? Ettei vaan olisi huomiohuoraamisen tarvetta? Ehkä näin saa ex-missin huono ja kolhittu itsetunto hieman nostatusta?  Kakaramaista touhua!

Ai vai huomio pukitteluako se Roopelta myös on.Olisi pitänyt ajatuksensa ominaan yhtälailla.Ihan kakara myös hänkin.Salmisten siivellä julkkikseksi päässyt tihrusilmä.

Vierailija
68/84 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saraa ottaa päähän, koska Roopella monipuoliset työt teeveessä. Hän itse kääntää kirjaimia puhumattomana.

Vierailija
69/84 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, Sieppi ja Salminen eronneet muutama kuukausi sitten. Miksi vatvoa jatkuvasti asiaa.

Vierailija
70/84 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, Sieppi ja Salminen eronneet muutama kuukausi sitten. Miksi vatvoa jatkuvasti asiaa.

Oletko koskaan ollut traumatisoivassa suhteessa? Siitä toipumiseen ei välttämättä riitä edes vuosikymmen.

Vierailija
71/84 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, meni itsetunto ja omaisuus. Hakeuduin terapiaa. Olin hyväuskoinen hölmö, voin vain syyttää itseäni.

Vierailija
72/84 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, meni itsetunto ja omaisuus. Hakeuduin terapiaa. Olin hyväuskoinen hölmö, voin vain syyttää itseäni.

Voiko väkivaltaisessa suhteessa eläväkin syyttää tapahtuneesta vain itseään?

Vierailija
73/84 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että Sara luuli, että Roope kaihoilee hänen peräänsä.

Sara lähti näpäyttäen hänen ja Roopen lemmenlomalle kaverinsa kanssa, tietämättä Roopen uudesta suhteesta ja lomasta.

Vierailija
74/84 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ihan mielenkiinnosta, nämä Sara Sieppin instagram seuraajat minkä ikäisiä henkilöitä ovat. Mitä siinä seurantaa, mitä on Sara Sieppin erikoiosaaminen. Nimimerkki:Epätietoinen

Vierailija
75/84 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA on Sara Sieppi ? En tunne sen nimistä henkilöä . Missä ammatissa hän on ? Mikä tutkinto tai koulutus ?

On varmaankin johtavassa asemassa jollakin alalla , kun näin moni on hänestä tännekin kommentoinut.

Kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
76/84 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ihan mielenkiinnosta, nämä Sara Sieppin instagram seuraajat minkä ikäisiä henkilöitä ovat. Mitä siinä seurantaa, mitä on Sara Sieppin erikoiosaaminen. Nimimerkki:Epätietoinen

Siepon erikoisosaamista tai edes osaamisesta en sano sitä enkä , koska ei ole vielä minulle paljastunut, mutta seuraajat ovat kolmea tyyppiä: keskenkasvuiset pojat ja aikuiset miehet, Ketkä käyttävät Saran kuvia aivan tiettyihin tarkoituksiin sekä , mitenkäs tämä nyt kauniisti muotoilisin, Saran tasolle jääneet naiset, jatka yhtenä laumana uskovat kaiken mitä Sara kirjoittaa ja jonka tulos tekevät Mitä Sara sormiaan näpsäyttämällä kehottaa, oli sitten kyse jonkun tuotteen hankkimisesta tai jonkun henkilön haukkumisesta.

Oikeastaan olen vähän huolissani tästä mielestäni pikkuisen jopa joukkohysteriaksi menevästä Saran seuraamisesta, jonka tulos viimeksi näkyi siinä lynkkaushuumassa, jonka saran viimeisin avautuminen sai aikaan...

Vierailija
77/84 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KUKA on tämä Sippo ? Eikun Sieppo ? Onhan tää outoo kirjoitella tuntemattomista ihmisistä.

Ja ihan jatkuvasti.  Voiu elämä ! Antakaa hänen, (kuka onkaan ), keskittyä työhönsä,  koulutuksiinsa ,ammattiinsa ja kehittymiseen työssään. Koska varmasti on hyvässä asemassa oleva henkilö.

Vierailija
78/84 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi ja Salminen eronneet 2018 syyskuu miksi pitää vatvoa asiaa edelleen. Miksi eron jälkeen pitää tuoda vain negatiiviset asiat julkisuuteen, uskon että hyviäkin asioita löytyy suhteesta.

Vierailija
79/84 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mistä johtuu että Saran kuvat ovat hyvin erikoisen värisiä, onko Han niitä käsitelty jollakin tavalla.

Vierailija
80/84 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS ! Ei yhtään sanaa enää Sara Siepistä ! Mene hyvä muija jo eteenpäin ja lopeta Roope Salmisen haukkuminen. Ei kaikki suhteet johda pysyvään liittoon. Olen iloinen Roopen puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi