Näpäyttikö Sara Sieppi Roopea instassa?
Vai onko tuo jotain omaa läppää?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a8e937ea-0855-4ac8-93cb-c9f0ad…
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Veitolan haastattelun jälkeen meni maku koko Siepistä. Tyypillinen huumorintajuton lappilainen.
Veitolan haastattelun jälkeen meni maku Veitolasta ja Roopesta, vaikka en niihin mitään makua koskaan ole saanutkaan.
Sara varmaan kiinnostaa Roopea nyt enemmän kun ei olekaan itsestäänselvyys, ja vielä "maailman kiltein" kuten Roope kuvasi. Ei ole helppoa olla Siepistä seuraava tyttöystävä, kun vertautuu koko ajan uhkeaan bikinimalliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity aiheeseen, mutta kuin sisustuslehtien sivuilta poimitusta sisustuksesta huolimatta tuo Saran kämppä vaikuttaa olevan aivan tupaten täynnä kaikesta roinasta ja liian isoista huonekaluista. Ei mahda olla paljon liikkumatilaa.
Siepin yksiö näyttää samalta kuin vanhojen keräilijämummojen soluhuoneistot vanhainkodeissa. Oman mummoni kämppä roihahti eräänä jouluna ja paloi kuin bensalla valeltu heinäpaali, kun oli mummelilla kaiken maailman kuivakukka-mantteli -asetelmia ja pitsiliinoja.
Mua oikeasti pelottaisi olla Siepin naapuri. Tossa ei tartte kun yksi kynttilä kaatua johonkin suuntaan, niin kaikki palaa, myös naapureitten joulu meni siinä.
Paloviranomaiset eivät hyväksyisi tollasta touhua kyllä missään vanhustentalossa, mutta näköjään voit viritellä tulipalopommeja omaan himaas miljoonille seuraajille, jos olet somevaikuttaja.
Pahin kaikista on kyllä se Siepin katosta roikkuva heinäpaalilamppu, joka varmistaisi palon leviämisen kattoon. Vaihtaisi edes led-kynttilöihin!
Roope on pelle. En jaksa katsoa...
Sara on muistaakseni aikasemminkin ollut otsikoissa näistä joulusistustuksista. Luulen, että Roope hyvällä tai pahalla halusi vaan sanoa edelleen, että Sara on aika mahdoton joulun suhteen.
Roope osoittaa kyllä todella huonoa makua kommentoidessaan itkunauruhymiöiden kanssa Sieppiä. Sieppi saatettiin naurunalaiseksi jo Roopen työkaverin toimesta telkkarissa, tarvitseeko vielä lytätä julkisesti netissäkin? Okei, ei kommentti ollut kamala, mutta olihan se selkeästi ilkeä tyyliin "olet parantumattomasti typerä." Poikaystävältä tuo kommentti olisi ollut ihan ok, ei exältä. Olisin itsekin vetänyt herneen nenään. Pitäisi Roopen itsekin tajuta, ettei hänellä ole mitään asiaa Siepin seinälle. Toki Sieppi voi hänet blokata, mutta jos äijällä olisi vähänkään järkeä ja kunnioitusta exäänsä kohtaan, ei todellakaan kommentoisi yhtään mitään.
Mä olen tässä pitemmän aikaa ihmetellyt yhtä asiaa. Saran seurasjaluvut ovat nousseet monella tuhannella voisin tietysti tällaisten kohujenkin vuoksi, mutta onkohan harrastettu myös vähän filunkia.
Katsokaapas parin kuvan kommentti osuuksia, toinen on se kulta puku kuva, toisessa Saralla kokistölkki kädessä. Siellä jossakin kommenttien puolivälistä on yhtenä hyökynä tullut hyvin epäilyttävän näköisistä profiileista kommentointeja
Profiilit vaikuttavat feikeiltä, kommentit ovat keskenään hyvin samantyylisiä ja mikä epäilyttävintä, kaikki nämä kommentit purskahtivat yhtenä ryöppynä. Tuskin Sara itse niin lyhytnäköinen on ollut että on mennyt ostamaan seuraajia, mutta jotain hämärää on kyllä tapahtunut. Yhteistyökumppaneita ajatellen asia on aika kyseenalainen...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tässä pitemmän aikaa ihmetellyt yhtä asiaa. Saran seurasjaluvut ovat nousseet monella tuhannella voisin tietysti tällaisten kohujenkin vuoksi, mutta onkohan harrastettu myös vähän filunkia.
Katsokaapas parin kuvan kommentti osuuksia, toinen on se kulta puku kuva, toisessa Saralla kokistölkki kädessä. Siellä jossakin kommenttien puolivälistä on yhtenä hyökynä tullut hyvin epäilyttävän näköisistä profiileista kommentointeja
Profiilit vaikuttavat feikeiltä, kommentit ovat keskenään hyvin samantyylisiä ja mikä epäilyttävintä, kaikki nämä kommentit purskahtivat yhtenä ryöppynä. Tuskin Sara itse niin lyhytnäköinen on ollut että on mennyt ostamaan seuraajia, mutta jotain hämärää on kyllä tapahtunut. Yhteistyökumppaneita ajatellen asia on aika kyseenalainen...
Liekö on ostanut seuraajia, eräässä kuvassa on yli 1000 kommenttia ja suurin osa feikkiprofiileilta?
Ei tarvitse olla tutkiva journalistikaan tämän huomatakseen, seuraajia on tullut tuhansia lisää, mutta ei tykkäyksiä kuviin.
Ihmettelen kyllä, mikseivät lehdet uutisoi tästä. Eikä tämä ole mikään salaisuus, ne feikkiprofiilit on kaikkien nähtävänä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sara ei ole näköjään pääsyt yli erosta. Muutenhan tuollaisen kommentin olisi voinut ohittaa.
Hankalaa varmaan Saralle, kun exän naama näkyy joka paikassa. Silti kannattaisi vaan mennä eteenpäin, eikä katkeroitua.
Ero on vielä niin tuore, että musta olis pikemminkin outoa jos ei tuntuis missään. Sitäpaitsi kun eroon liittyy julkista nöyryytystä (pettäminen, evs-kohu ym.) niin ottaa vielä enemmän koville. Ei voi vaatia vaan "menemään eteenpäin" ja olemaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, ei ihminen ole mikään tunteeton robotti ja hyvä niin. Ei tämä Saralta vielä mitään katkeroitumista ole.
Vierailija kirjoitti:
Sara ei ole näköjään pääsyt yli erosta. Muutenhan tuollaisen kommentin olisi voinut ohittaa.
Hankalaa varmaan Saralle, kun exän naama näkyy joka paikassa. Silti kannattaisi vaan mennä eteenpäin, eikä katkeroitua.
Miksi eksä katselee Saran kuvia ja vielä kommentoi? Ehkä Sara ei tykkää tästä.
Molemmat täysiä pellejä 😂 Sääli että erosivat, sopivat kyllä hyvin toisilleen, molemmat lahjattomia "julkkiksia".
Ymmärrän Saraa täydellisesti. Roope on niin täynnä itseänsä.😂
Molemmat nää on vaan täysin turhia julkkiksia. Otsikoissa täytyy pysyä keinolla millä hyvänsä. Samaan porukkaan kuuluu esim. Maisa Torppa.
Kuulemma Roope tykkää enemmän miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on vielä niin tuore, että musta olis pikemminkin outoa jos ei tuntuis missään. Sitäpaitsi kun eroon liittyy julkista nöyryytystä (pettäminen, evs-kohu ym.) niin ottaa vielä enemmän koville. Ei voi vaatia vaan "menemään eteenpäin" ja olemaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, ei ihminen ole mikään tunteeton robotti ja hyvä niin. Ei tämä Saralta vielä mitään katkeroitumista ole.
Petetyksi ja jätetyksi tuleminen on tietenkin ikävää, mutta ei tuollaiset lapselliset julkiset "näpäytykset" muuta asiaa yhtään paremmaksi. Päinvastoin.
Miksi Roope edelleen haluaa olla Siepin elämässä mukana, vaikka sillä piti olla uusi nainen Mimosa?
Vai onko Sieppi tosiaan niin täydellinen että vaikka panisi muita naisia ni silti kaiken sen jälkeen haluaakin panna vain Sieppiä. Olis Roope miettiny kahteen kertaa ennen kuin menee heilasteleen muita mussukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö on ostanut seuraajia, eräässä kuvassa on yli 1000 kommenttia ja suurin osa feikkiprofiileilta?
Ei tarvitse olla tutkiva journalistikaan tämän huomatakseen, seuraajia on tullut tuhansia lisää, mutta ei tykkäyksiä kuviin.
Ihmettelen kyllä, mikseivät lehdet uutisoi tästä. Eikä tämä ole mikään salaisuus, ne feikkiprofiilit on kaikkien nähtävänä siellä.
Joo on kyllä aika epäilyttävä tämän kuvan kommenttiboksi
https://www.instagram.com/p/BqefckPFo8m/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Tilannetajua voi silti käyttää ja jättää väärin kohdellun exän rauhaan.