Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ihmetteli kun luin kirjaa "miks sä luet kun ei koulun jälkeen ole enää ollu pakko"

Vierailija
04.12.2018 |

Ei ymmärtänyt miksi luin vapaaehtoisesti kirjaa, vaikka selitin että pidän lukemisesta ja kirjoista. Hoki "no et oo tosissas" Olemme melkein 30-vuotiaita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisterit käykööt yliopistonsa mutta elämäm koulu on paras koulu

Vierailija
22/27 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen kannattaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo vielä ihan täys syy ole hylätä. Mäkin rakastuin vähän junttiin mieheen joka ei varmasti ole lukenut kirjan kirjaa ennen tapaamistamme ja kaikki ammatilliset koulutukset jääny kesken. Itse olen korkeakoulutettu yrittäjä. Mutta miehellä on sydän kultaa, rakastava ja ihana ja rakastelee mua niin intensiivisesti että huh... joo. En laita vaihtoon vaikka emme analyyttisia keskusteluja hirveästi käykään. Ja on löytänyt vähän kirjojen maailmaakin mun kautta. Arvostan sitä että tulee vastaan mun maailmaa, kasvattaa minunkin halua ymmärtää hänen maailmaansa. Ja minussakin onneksi asuu pieni ja välillä vähän isompikin juntti.

Ai kun söpöä, taas yksi mamma miehenmuutosprojektinsa kanssa.

"Kyllä minä tuosta luolamiehen mörököllistä sivistyneen kasvatan..."

Turha sitten muita syytellä kun heräät totuuteen.

Ihan et nyt ymmärrä lukemaasi. Mä en ole yrittänyt muuttaa miestä vaan hän on utelias mun maailmasta ja esim lukenut joitain kirjoja joita olen ylistänyt. En tiedä oletko sä jokin toisia ihmisiä muokkaava tyyppi vai vaan nais vihaa julistava perus u li. Sama se. Oon jo aikuinen niin tiedän tuollaiset toisen muokkaamiset ihan turhaksi. Ei mun kumppani ole täydellinen mutta kaukana siitä oon itsekin. Hän on kuitenkin mies joka saa mut hymyilemään joka päivä <3. Ei tosiaan kannata yhden ”junttikommentin” takia ketään heivata. Kaikissa vikamme :D

Pahoitteluni, tuolla tekstintuottotaidolla kukaan ei usko sinua korkeakoulutetuksi.

Yrittäjä saatat toki siitä huolimatta olla, mutta tämäkin on erittäin epätodennäköistä.

Etkö vaan voisi rehellisesti kertoa olevasi laitoshuoltaja, joka lukee korkeintaan Seiskaa silloin kun sattuu röökaamiseltaan ehtimään? 

Ollaanpa siellä nyt kiukkuisia. Me akateemisetkin kirjoitamme somessa varsin puhekielistä tekstiä hymiöineen. Ehkä tietäisit jos tuntisit edes yhden. Tsemppiä päivääsi.

Vierailija
24/27 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole se, että ei ole lukenut, vaan se, että ihmettelee toisen lukuharrastusta. Luulisi tuohon ikään ymmärtäneen, että ihmisillä on erilaisia kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
25/27 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen paljon, eikä kukaan ole sitä koskaan ihmetellyt, vaikka en missään akateemisissa piireissä liikukaan. Yleensä kommentti on "kyllä mäkin lukisin, jos vaan ehtisin".

Vierailija
26/27 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole vuosiin lukenut yhtään kirjaa. Ja olen tapaillut miehiä jotka eivät sitä ehkä koulun jälkeen ole tehneet.

Mutta tuollainen möläytys olisi kyllä niin paha että miettisin varmaan että haluanko tuollaisen älypään kanssa olla.

Vierailija
27/27 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo vielä ihan täys syy ole hylätä. Mäkin rakastuin vähän junttiin mieheen joka ei varmasti ole lukenut kirjan kirjaa ennen tapaamistamme ja kaikki ammatilliset koulutukset jääny kesken. Itse olen korkeakoulutettu yrittäjä. Mutta miehellä on sydän kultaa, rakastava ja ihana ja rakastelee mua niin intensiivisesti että huh... joo. En laita vaihtoon vaikka emme analyyttisia keskusteluja hirveästi käykään. Ja on löytänyt vähän kirjojen maailmaakin mun kautta. Arvostan sitä että tulee vastaan mun maailmaa, kasvattaa minunkin halua ymmärtää hänen maailmaansa. Ja minussakin onneksi asuu pieni ja välillä vähän isompikin juntti.

Ai kun söpöä, taas yksi mamma miehenmuutosprojektinsa kanssa.

"Kyllä minä tuosta luolamiehen mörököllistä sivistyneen kasvatan..."

Turha sitten muita syytellä kun heräät totuuteen.

Ihan et nyt ymmärrä lukemaasi. Mä en ole yrittänyt muuttaa miestä vaan hän on utelias mun maailmasta ja esim lukenut joitain kirjoja joita olen ylistänyt. En tiedä oletko sä jokin toisia ihmisiä muokkaava tyyppi vai vaan nais vihaa julistava perus u li. Sama se. Oon jo aikuinen niin tiedän tuollaiset toisen muokkaamiset ihan turhaksi. Ei mun kumppani ole täydellinen mutta kaukana siitä oon itsekin. Hän on kuitenkin mies joka saa mut hymyilemään joka päivä <3. Ei tosiaan kannata yhden ”junttikommentin” takia ketään heivata. Kaikissa vikamme :D

Pahoitteluni, tuolla tekstintuottotaidolla kukaan ei usko sinua korkeakoulutetuksi.

Yrittäjä saatat toki siitä huolimatta olla, mutta tämäkin on erittäin epätodennäköistä.

Etkö vaan voisi rehellisesti kertoa olevasi laitoshuoltaja, joka lukee korkeintaan Seiskaa silloin kun sattuu röökaamiseltaan ehtimään? 

Tällä palstalla ei voi käyttää tiettyjä yhdyssanoja tai tekstiä ei julkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme