En saa käydä miehen luona vessassa niin että ovi on lukossa, onko normaalia?
Sanoo, että jos sattuu vaikka sairaskohtaus niin ei pääse auttamaan. En silti tykkää ajatuksesta ja kurotan aina pytyllä niin että pidän kahvasta kiinni.
Kommentit (29)
Ja sinä tottelet miehen idioottimaista vaatimusta? Miksi?
Saahan sen oven ulkopuolelta vaikka veitsellä auki, jos hätä tulee.
Jos se on se normaali vessan lukko, sen saa ihan vaikka kynällä/viivottimella/ruuvimeisselillä auki vääntämällä ulkopuolelta. Eli mieheltä jotain henkistä vallan käyttöä. En jäisi.
Miehesi taitaa asua Porvoossa. Itse en toista kertaa sellaisen ihmisen luo menisi, joka kieltää laittamasta vessan ovea lukkoon.
No, minua ei haittaa jos kotona olen vessassa eikä ovi ole lukossa. Puolisoni tietää että olen siellä eikä varmasti yritä ängetä kanssani vessaan. Että eihän tuo nyt oikeastaan ihan hirveä ongelma pitäisi olla.
Et siis luota tähän ihmiseen. Mikähän se todellinen ongelma on?
Ei ole normaalia. Aika kaukaa haettua, että saat sairaskohtauksen juuri silloin kun istut p*skalla. Ja jos saatkin, niin kyllä sinne vessaan pääsee sitten kun on tarvis. Pipipäämies.
Jos sinulla ei mitään sairautta ole niin ei kyllä normaalilta kuulosta. Jätä se sika!
Se haluaa yllättää sinut pikkuhousut nilkoissa
Vierailija kirjoitti:
No, minua ei haittaa jos kotona olen vessassa eikä ovi ole lukossa. Puolisoni tietää että olen siellä eikä varmasti yritä ängetä kanssani vessaan. Että eihän tuo nyt oikeastaan ihan hirveä ongelma pitäisi olla.
Pointti onkin siinä, että KIELTÄÄKÖ se sinun puolisosi nimenomaan laittamasta ovea lukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti onkin siinä, että KIELTÄÄKÖ se sinun puolisosi nimenomaan laittamasta ovea lukkoon?
Ja onko kyseessä ainoa omituinen ja holhoava vaatimus? Ei ole normaalia käytöstä tuollainen ilman erittäin hyvää syytä. Seuraavaksi kotiintuloajat ja säännölliset tarkastukset puhelimeen?
Onko sen vessanlukko rikki? Sitten ymmärtää, jos ovi jää jumiin helposti, muuten ei.
Ohis, mutta meidän vessan lukkoa ei kai saa auki ulkopuolelta. On vanha ovi, mikä lukitaan kääntämällä kahva ylös. Olen koittanut muksulle tolkottaa, ettei laittaisi ovea lukkoon, mutta varsinkin kiukkuisena menee vessaan murjottamaan. Vähän huolettaa, ettei pääse nopeasti apuun, jos jotain sattuu.
Naapurissa jäi lapsi vessaan, kun lukon lukitussalvan joku osa petti. Ovi aukesi "helposti", kun ensin käytiin lainaamassa kulmahiomakone (löysivät sellaisen vasta hyvin monen ovikellon soittamisen jälkeen ) ja sillä sitten rälläköitiin saranat poikki. Meteli oli helvetillinen, 4 v lapsi oli täysin hysteerinen, eikä halvaksi tullut ovenkaan uusi asentaminen. Tämän jälkeen meillä "kiellettiin" ovien lukituksen käyttö. Hyvin on toiminut, jokainen on saanut pissiä ja kakkia aivan rauhassa.
Mikä oli ap:n ongelma? Joku fobia? Tapahtuiko tämä Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta meidän vessan lukkoa ei kai saa auki ulkopuolelta. On vanha ovi, mikä lukitaan kääntämällä kahva ylös. Olen koittanut muksulle tolkottaa, ettei laittaisi ovea lukkoon, mutta varsinkin kiukkuisena menee vessaan murjottamaan. Vähän huolettaa, ettei pääse nopeasti apuun, jos jotain sattuu.
Kyllä minäkin ymmärrän asian taaperon kohdalla, mutta jos aikuinen ihminen haluaa lukita vessan oven ja vaikka sitten ottaa sen riskin ettei kukaan pääse auttamaan, jos jotain tapahtuu, niin kai hänellä on siihen oikeus? Jos ap:llä ei ole jotain riskisairautta, niin en näe mitään syytä, etteikö hän voisi pitää lukkoa siinä asennossa kuin haluaa käydessään vessassa.
Kontrollointia. Mitäköhän se keksii seuraavaksi.
Eikös siinä sairaalloiset mustasukkaiset -ketjussa joku kertonut miehestä joka kielsi vessan oven lukkoon laittamisen kun epäili että vaimo kuitenkin run k k aa siellä vessassa... Vallankäyttö naamioidaan usein huolehtimiseksi, "en voi päästää sinua yksin baariin/matkalle/lenkille kun jotain voi sattua".
Lapsuudenkaverini sai sairaskohtauksen ja kuoli vessaan. Se on kuitenkin aika harvinaista ja mikäli sinä itse et pelkää kuolevasi vessaan lukkojen taakse, lukitset oven kuten ennenkin. Yritä selittää se miehelle järkevästi ja katso reaktioista kannattaako juosta vai jäädä.
Onko jollekin hänen omaiselleen sattunut jotain vessassa? Jos ei, niin sanoisin hyvästit.