Sain töitä, olin uudella työpaikalla tutustumassa puoli päivää, eikä tuntunut yhtään mun paikalta
Mitä ihmettä teen?!
Olin koko ajan vaivautunut, koko paikka tuntui kalsealta ja vieraalta, ilmapiiri klikkiytyneeltä. Minua päin ei edes katsottu. Tuli tunne, että mitä ihmettä?!
Kommentit (23)
Ei muakaan kiinnostaisi töihin mennä. Mutta pakko maksaa lainanlyhennykset ja syön mieluummin muutakin kuin tarjousjauhelihaa. Uusia vaatteitakin tekee välillä mieli ja lasten harrastuksiin menee rahaa. Joten menen töihin ja saan palkkaa, jotta voin elää mukavasti vapaa-ajalla. Joskus lottoan ja haaveilen työnteon lopettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuet ovat aivan liian suuria kun on varaa harkita ettei vaan mene töihin, kuten monet sua kannustavat. Järkyttävää ja suututtavaa.
Brrr, väärä vastaus.
Ansiosidonnainen on joillakin varmaan hyväkin, tavallinen työttömyystuki ei. Menin kuntouttavaan työtoimintaan että saisin edes pari penniä lisää.
Jos jollain työssäolevalla jää palkasta käteen vain 500-600, kannattaa kokeilla toimeentulotukea.
Kuulostat ihan mun miehen siskolta. Pääsi lokoisaan kunnan virkaan, lukion opintosihteeriksi. Tunkua pestiin oli tasan niin paljon että olisi nuorellekin ihmiselle ollut ok palkkainen eläkevirka. Reilun vuoden viihtyi ja irtisanoutui "kun opettajat ei huoli porukoihinsa kahvittelemaan ja risteilyille". Eikä kyseessä ollut mikään parikymppinen likkalapsi, ihan aikuinen ihminen.