Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain töitä, olin uudella työpaikalla tutustumassa puoli päivää, eikä tuntunut yhtään mun paikalta

Vierailija
04.12.2018 |

Mitä ihmettä teen?!
Olin koko ajan vaivautunut, koko paikka tuntui kalsealta ja vieraalta, ilmapiiri klikkiytyneeltä. Minua päin ei edes katsottu. Tuli tunne, että mitä ihmettä?!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis vielä allekirjoittanut työsopimusta, se olisi edessä huomenna. Ap

Vierailija
2/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet töihin ja teet työsi. Työpäivän jälkeen menet kotiisi, ja elät sen sosiaalisen elämäsi työajan ulkopuolella. Ei töissä pidä olla kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon sanois. Mene sinne ja katso pari kuukautta, miltä meininki tuntuu.

Vierailija
4/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt puolen päivän perusteella voi mitään varmaa sanoa ilmapiiristä. Kannattaa ehdottomasti mennä kokeilemaan jollei ole toista, parempaa työpaikaa tiedossa.

Vierailija
5/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kuullut että töistä voi aina irtisanoutua?

Koeajalla voit tehdä sen ihan milloin vain siltä tuntuu.

Vierailija
6/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän perusteella ei kannata päättää ainakaan lähdöstä.

Vierailija
7/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko poikkeuksellisen impulsiivinen, kun muutaman tunnin perusteella tosissasi mietit ettet aloittaisikaan työssä? Yleensä ihmisillä menee uuden työn kanssa aikaa, että siihen pääsee sisälle. Jopa vuosi, jos kyseessä on asiantuntijatyö. Joka tapauksessa sun on paljon helpompi etsiä uutta työtä, jos sulla on jo vakipaikka verrattuna siihen, jos työttömänä etsit.

Vierailija
8/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua päin ei edes katsottu? Soittokuntaa ja punaista mattoako odotit? Ei yhden päivän eikä edes viikon perusteella voi tietää millainen paikka on, siksi onkin 4kk koeajat.

Vierailija
9/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on aina paskaa, tervetuloa aikuisten elämään.

Vierailija
10/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muille työntekijöille välttämättä ole edes kerrottu, että olet uusi työntekijä. 

Vierailija
11/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole todellakaan mikään asiantuntijatyö. Aina toistuvat tehtävät oppii parissa päivässä. Ap

Vierailija
12/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muille työntekijöille välttämättä ole edes kerrottu, että olet uusi työntekijä. 

Kyllä oli kerrottu. Minut esiteltiin porukalle tyyliin "tässä on nyt Tiina, joka tosiaan tulee tänään tutustumaan meidän taloon blaablaa..."

Vierailija
13/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuo ensivaikutelma ei ole koskaan pettänyt. Jos sinun ei ole pakko ottaa ko. työtä, niin miksi turhaan. Muuten katsoisin hetken ja hakisin samalla uutta työtä.

Vierailija
14/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että täällä ei pidetä tympeästi käyttäytyviä kollegoita minään, jopa punaisella matolla keljuili joku. Kyllä se kertoo työyhteisöstä hyvin paljon, jos ei edes vilkaista tulevan kollegan suuntaan.

Vierailija
15/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä. Ei suurinta osaa duunareista joku Tiina kiinnosta hevon helvettiäkään. Paitsi jos se uus työntekijä on kaunis ja seksikäsvartaloinen. 

Vierailija
16/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse kävin teholla tutustumassa, meinasin pyörtyä siihen desinfiointiaineen hajuun ja kiireeseen. Kukaan ei moikannut.

Nyt oon ollut 20v samalla teholla. Kivaa on.

Vierailija
17/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: olet pitkäaikaistyötön, kuten suurin osa sulle vastanneistakin. Asenne on just tuo ei kiinnosta. Ei se työnteko herkkua aina kaikille muillekaan ole mutta me elätämme sillä itsemme. Niin sinunkin kuuluisi tehdä! Tuet ovat aivan liian suuria kun on varaa harkita ettei vaan mene töihin, kuten monet sua kannustavat. Järkyttävää ja suututtavaa.

Vierailija
18/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että työntekijöiden pitää ottaa kontaktia uuteen työntekijään edes tervehtimällä kun hänet esitellään.Minä ainakin tervehdin jokaista uutta ja hyvin olen heidän kanssaan toimeen tullut.

Vierailija
19/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin että työntekijöiden pitää ottaa kontaktia uuteen työntekijään edes tervehtimällä kun hänet esitellään.

Näin juuri. Onpa kumma, kun tätä nyt vältellään 'huomaamasta' ap:n jutussa. Tai sitten vastaajat eivät tervehdi työkavereista kuin omaa klikkiään.

Vierailija
20/23 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: olet pitkäaikaistyötön, kuten suurin osa sulle vastanneistakin. Asenne on just tuo ei kiinnosta. Ei se työnteko herkkua aina kaikille muillekaan ole mutta me elätämme sillä itsemme. Niin sinunkin kuuluisi tehdä! Tuet ovat aivan liian suuria kun on varaa harkita ettei vaan mene töihin, kuten monet sua kannustavat. Järkyttävää ja suututtavaa.

Nämä mua jaksaa aina naurattaa. Kaveri vetää hatustaan "päätelmän", tietämättä yhtään mitään ja alkaa paasaamaan.  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi