Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilottitakki ja maiharit on nykyään täysin hyväksyttyjä vaatteita. Onko mikään muu tyyli kokenut noin rajua muutosta näin lyhyessä ajassa?

Vierailija
04.12.2018 |

20 vuotta sitten se oli täysin skinien leimaama tyyli. Nyt naistenlehtienkin pakottama.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo asuyhdistelmä sopii hyvin myös vähän vanhemmille kundeille. Ei todellakaan ole pelkästään nuorten juttu. Harmaantuneet hiukset ja huolitellut viikset luovat sellaisen jännän Major Tom -efektin.

Juurikin näin. Sopii hyvin nuorelle ja vanhalle kunhan kokonaisuus on huoliteltu ja ne farkut tai reisitaskuhousut istuvat hyvin.

:O

Vierailija
22/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se edelleen on totaalisen ääliön tyyli vaikka ei olisikaan ainoastaan skineille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1980 ja  vietin teinivuoteni Mikkelissä, missä oli ysärillä massiivinen skiniongelma. Omistin itsekin pilotin mutta pidin sen kanssa lenkkareita, ei ikinä maihareita !  Maiharit ja pilotti olivat pahaenteinen yhdistelmä. 

Vierailija
24/40 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssistä taas on tullut "itsensäpaljastajien takki" vaikka aiemmin se oli hieno takki.

Vierailija
25/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari ja lippis on nykyään aikuisten miesten vaatteita

Vierailija
26/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että Ukrainan sodan myötä kovin tykätään armeijapukeutumisesta

Vierailija
27/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöillä Matti Nykäsen farkut jalassa.

Vierailija
28/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä ole nyt muotia ysärityylin myötä?

Vierailija
29/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen hius- tai tukkamalli sopisi parhaiten pilottitakin ja maihareiden jatkoksi?

Vierailija
30/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun maiharit on taas muodissa. Olenkin käyttänyt niitä vasta 30 vuotta ja nyt olen taas aallonharjalla.

Vierailija
31/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä maihareiden nauhojen väreillä oli aiemmin tietty merkitys tai viesti, nykyään tuskin väliä.

Laitoin kuitenkin keltaiset. ⚂

Vierailija
32/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen hius- tai tukkamalli sopisi parhaiten pilottitakin ja maihareiden jatkoksi?

McGyver tyylinen takatukka ;)

Vierailija
33/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun maiharit on taas muodissa. Olenkin käyttänyt niitä vasta 30 vuotta ja nyt olen taas aallonharjalla.

Komppaan! 🎸

Vierailija
34/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pilottitakissa ja maihareissa mitään muuta "kiellettyä" ollut, kuin se, että niitä käytti kaikki peräkylien rockabilly/psychobilly -juntit, joihin suurin osa kansasta ei halua tulla rinnastetuksi.

Vierailija
35/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen keskustassa on tyylikästä muotia. Ei näy pilotti takkeja eikä skinejä vaan kauniita, hyväkroppaisia naisellisia naisia ja asiallisia miehekkäitä miehiä. Aloittaja asuu varmaan jossain perähikiällä tai Hervannan helvetissä tai liikkuu juoppo/narkki piireissä..

Vierailija
36/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Homoseksuaalisen alakulttuurin suosima asukokonaisuus on tullut osaksi mainstraemia.

Vierailija
37/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Eikö DrMartensit ole olleet jo pitkään muodissa, varmaan menossa jo taas pois? Itse oon käyttänyt koko ajan maihareita, enkä ole kokenut itseäni erityisen epätrendikkääksi.

Vierailija
38/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Homoseksuaalisen alakulttuurin suosima asukokonaisuus on tullut osaksi mainstraemia.

Yhteiskunta on avautunut myös seksuaaliselle vähemmistöille ja tuo on selvästi tietynlainen kunnianosoitus siihen suuntaan.

Vierailija
39/40 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin nuori niin addun verkkarit oli vaan nolot ja niitä käytettiin koulun sisäliikuntatunneilla. Nykyään muotia

Lenkkareita katsottiin kieroon, seki oli noloa jos kouluun meni lenkkareissa. Sai heti juntin maineen. Nykyään neki ok arkipukeutumisessa.

Vierailija
40/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

McGyver tyylinen takatukka ;)

Sitä kun joku uskaltaisi rokata eikä vain hipsteri-ironisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi