Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En rokota lastani

Vierailija
03.12.2018 |

Kysykää minulta mitä vaan

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Miksi syöt arvailu antibiootti kuuria bakteeritulehduksen jos bakteeria ei ole tutkittu? Ainiin siksi kun lääkäri määräsi. Niin noh nyt ei sun takiasi sitten antibiootit enää tehoa mihinkään bakteereihin. heheh Souvot kunhan ne pennut on rokotettu mitävälii jos joku saa rokotteesta ikuisen vamman.

Mitä väliä jollain rokotteilla jos kerran antibiootit on jo tuhottu. Tulemme kuolemaan joka tapauksessa ihan perus sairauksiin. Siinä jotkut rokot ja sikotaudit on yks kärpäsen pieru.

Äly Hoi!!

En nyt ihan tajunnut, miten antibioottien liikakäyttö liittyy rokotteisiin? Rokotteethan vähentävät antibioottien tarvetta, kun antibiooteilla hoidettavat sairaudet vähenevät.

Vierailija
22/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä sitä kaikkia lapsia tarvitse rokottaa... Vain ne jotka aikoo pitää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei rokotettu. Ei sitten mitään tautia vastaan.

Hyvin oon pärjännyt.

Ei ole tullut uniapneaa eikä muitakaan rokotuksesta aiheutuvia.

Minä taas olen saanut kaikki rokotusohjelman rokotukset, hpv-rokotetta myöten, sekä lisäksi kausi-influenssarokotteenkin muistaakseni melkein joka vuosi.

Hyvin oon pärjännyt.

Ei ole tullut tuhkarokkoa eikä muitakaan rokotuksilla torjuttavia sairauksia.

Niinpä mutta ne jälkitaudit ovat sulla vielä puhkeamatta.

Tiedoksi että tänä päivänä jo pitäisi olla tutkinnassa sekin että miten 3-4 eri asiaa vaikuttavat tiettyjen sairauksien puhkeamiseen.

rokotus - perimä - tietty viirus - tietty bakteeri = vakava sairaus eli kuolemaan johtava sairaus. Sairaus johon ei enää ole minkäänlaista hoitokeino nykylääketieteessä.

Vierailija
24/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan itse. Paras antaa hoitoalan ihmisten rokottaa. Heillä on myös lääkkeet, jos jostain syystä saa allergisen reaktion. Ei ole luvallistakaan rokottaa kotona itse ja kallistakin olisi ostaa itse rokote. Ei sitä kai edes myydä ilman reseptiä.

Vierailija
25/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Miksi syöt arvailu antibiootti kuuria bakteeritulehduksen jos bakteeria ei ole tutkittu? Ainiin siksi kun lääkäri määräsi. Niin noh nyt ei sun takiasi sitten antibiootit enää tehoa mihinkään bakteereihin. heheh Souvot kunhan ne pennut on rokotettu mitävälii jos joku saa rokotteesta ikuisen vamman.

Mitä väliä jollain rokotteilla jos kerran antibiootit on jo tuhottu. Tulemme kuolemaan joka tapauksessa ihan perus sairauksiin. Siinä jotkut rokot ja sikotaudit on yks kärpäsen pieru.

Äly Hoi!!

En nyt ihan tajunnut, miten antibioottien liikakäyttö liittyy rokotteisiin? Rokotteethan vähentävät antibioottien tarvetta, kun antibiooteilla hoidettavat sairaudet vähenevät.

Ei voi tajuta jollei ymmärrä lukemaansa. Silloin on kenenkään turha vääntää rautalangasta. Ainoa mitä voi sanoa niin, Lue Lue Lue.

Vierailija
26/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikäluokkaa, jossa luokkatovereina oli kolme polion vammauttamaa, heidän siraksiaan kuoli polioon, pari kaveria sai sikotaudin seurauksena kivestulehduksen (ovat lapsettomia), yksi ikätoveri kuuroutui tuhkarokon vuoksi ja yhden kuulo oli niin huono, että apukouluun joutui sen seurauksena.

Tasapuolisuuden vuoksi oli myös yksi pari vuotta minua nuprempi, joka mahdollisesti vammautui pöliorokotuksen vuoksi

Omat ja ikätovereitteni (siis niiden jotka lapsia saivat) lapset rokotettiin ja vastaavasti vammautuneita lapsia ei luokissa ollut.

Tällä vähäisellä otannalla rokottaminen näyttäisi olevan huomattavasti pienempi paha kuin rokottamattomuus.

Vierailija
27/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin oon pärjännyt.

Uniapnea johtuu yleensä ylipainosta. Yhteyttä rokotteisiin ei taida olla.

Vierailija
28/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kanta on ihmisillä 2kk ikäisen vauvan rotavirus "rokotteesta" tosin suun kauttahan se otetaan? 

Pikkusella jo valmiiksi maha ongelmia, omasta mielestä pahoja,  mutta neuvolan mielestä on normaalia.

Itseä pelottaa vauvan puolesta :(

Vierailija
29/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsetko kahdesta arpanimusta muutoinkin aina sen, jossa voittoarvan todennäköisyys on pienempi?

Olisi mielemkiintoista kuulla ap:n vastaus perusteluineen tähän.

Tätähän se rokottamis päätös on, todennäköisyyslaskentaa. Vaihdetaan rokottamalla suurempi riski pienempään.

Itse valitsen todennäköisemmin voittavan arvan.

Vierailija
30/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen tehneesi ekoteon? Lapsesi kuollessa maailmassa on yksi ihminen vähemmän, mikä on maapallon kannalta hyvä juttu ja tyhmyys ei lisäänny, kun idioottigeenisi eivät enää jatka eteenpäin.

Vierailija
31/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovin, elohopean ja muiden epämääräisten aineiden tunkeminen kehoon ei koskaan voi olla terveellistä.

Vierailija
32/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, melkein tekisi mieli sanoa että älkää sitten tulko valittamaan - teitä varotettiin.

Vierailija
33/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovin, elohopean ja muiden epämääräisten aineiden tunkeminen kehoon ei koskaan voi olla terveellistä.

Tarkoitat varmaan tiomersaalia, joka on etyylielohopeayhdiste ja vähemmän haitallinen kuin se elohopea eli metyylielohopea, jota saat ihan ravinnosta jos syöt kalaa. Tiomersaalia ei muutenkaan enää ole Suomessa käytettävissä rokotteissa.

Alumiinia, muoveja ja muitakin "epämääräisiä aineita" on ympäristössä yllin kyllin ja ihmiset altistuvat niille päivittäin. Rokotteissa olevat määrät - jos niitä yleensä on - ovat aivan minimaalisen pieniä, kun taas terveyshyödyt ovat suuria. 

Vierailija
34/54 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa sun täytyy lopettaa syömästä ja juomasta, koska ruoassa ja vesijohtovedessä on kaikkia noita tuhatkertaisia määriä rokotteisiin verrattuna.

Vierailija
35/54 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikäluokkaa, jossa luokkatovereina oli kolme polion vammauttamaa, heidän siraksiaan kuoli polioon, pari kaveria sai sikotaudin seurauksena kivestulehduksen (ovat lapsettomia), yksi ikätoveri kuuroutui tuhkarokon vuoksi ja yhden kuulo oli niin huono, että apukouluun joutui sen seurauksena.

Tasapuolisuuden vuoksi oli myös yksi pari vuotta minua nuprempi, joka mahdollisesti vammautui pöliorokotuksen vuoksi

Omat ja ikätovereitteni (siis niiden jotka lapsia saivat) lapset rokotettiin ja vastaavasti vammautuneita lapsia ei luokissa ollut.

Tällä vähäisellä otannalla rokottaminen näyttäisi olevan huomattavasti pienempi paha kuin rokottamattomuus.

Ymmärrän nämä rokotteet, mutta en vesirokko tai influenssa tms. Nykylasten rokotekuorma on valtava.

Vierailija
36/54 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että ne rokotteet on keksitty huvin vuoksi?

Vierailija
37/54 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin oon pärjännyt.

Mistäs rokotuksesta uniapnean saa? Kaverin puolesta kysyn :D :D :D

Vierailija
38/54 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit itse haavan, johon menisi multaa / likaa, ottaisitko jäykkäkourustusrokotuksen?

Jos ei ole saanut jäykkäkouristusrokotteen perussettiä eli vähintään kolmea rokotusta ei yksi rokote enää auta, vaan useimmiten kuolee kouristellen jokaikisestä ärsykkeestä, lopulta sydän ei kestä ja kuolee. Ihana loppu. Ehkä se rokottamaton lapsi laitetaan koomaan. Kuka lapsi ei möyri mudassa ja saa haavoja? Jäykkäkouristusbakteeria on maaperässä, se ei katoa maasta mihinkään.

Vierailija
39/54 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit itse haavan, johon menisi multaa / likaa, ottaisitko jäykkäkourustusrokotuksen?

Jos ei ole saanut jäykkäkouristusrokotteen perussettiä eli vähintään kolmea rokotusta ei yksi rokote enää auta, vaan useimmiten kuolee kouristellen jokaikisestä ärsykkeestä, lopulta sydän ei kestä ja kuolee. Ihana loppu. Ehkä se rokottamaton lapsi laitetaan koomaan. Kuka lapsi ei möyri mudassa ja saa haavoja? Jäykkäkouristusbakteeria on maaperässä, se ei katoa maasta mihinkään.

Jäykkäkouristusrokotteen tehosterokoteen antoväli on muuttumassa 20 vuoteen eli on niin hyvä pysymään elimistön muistisoluissa. Mutta siis tuo alku pitää saada kunnolla kehon muistiin, jotta elimistö tunnistaa kyseisen bakteerin.

Jäykkäkouristukseen kuolee kokoajan maailmassa vastasyntyneitä ja lapsia että aikuisia.

Vierailija
40/54 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella itsekeskeinen, sen lisäksi että laitat lapsesi hengenvaaraan vaikka terveydenhuolto on täällä todella hyvää, riskeeraat myös monien muiden ihmisten terveyden. Toivottavasti lapsesi ei käy päiväkodissa tai koulussa.

Nimimerkki tänään alkoi sytostaattihoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi