Muutto 22.12. Miten viettäisitte joulua vai viettäisittekö ollenkaan?
Mies meni lupaamaan minulta kysymättä aikataulun muutoksesta. Muutenkin stressaa kaikki, itken vaan kun väsyttää ja minä olen se jonka tämä huusholli pitää pakata ja hoitaa jouluvalmistelut. Tekisi mieli vaan lähteä ja jättää kaikki.
Kommentit (25)
Minkä ikäinen esikoisenne on? Osaako hän odottaa joulua ja onko tottunut, että jouluna tapahtuvat tietyt asiat tiettyyn aikaan vai niin pieni vielä, ettei osaa kaivata joulurutiineja?
Esikoinen on 4-vuotias. Saattaisi ehkä mennä vielä läpi, että jaetaan lahjat vasta aato jälkeen. Oli tarkoitus, että miehen muutama kaveri tulee kuskaamaan tavarat, mutta aion vaatia että tilataan siihen muuttofirma jos vaan viikonloppuna onnistuu. Tai siis mies kustantaa, koska järjesti tämän sotkun. Ja miehen pakkaaminen, siinä ei ole mitään järkeä. Helpompaa on, kun lähetän miehen ja lapsen pois jaloista ja pakkaan itse.
ap
Vierailija kirjoitti:
Esikoinen on 4-vuotias. Saattaisi ehkä mennä vielä läpi, että jaetaan lahjat vasta aato jälkeen. Oli tarkoitus, että miehen muutama kaveri tulee kuskaamaan tavarat, mutta aion vaatia että tilataan siihen muuttofirma jos vaan viikonloppuna onnistuu. Tai siis mies kustantaa, koska järjesti tämän sotkun. Ja miehen pakkaaminen, siinä ei ole mitään järkeä. Helpompaa on, kun lähetän miehen ja lapsen pois jaloista ja pakkaan itse.
ap
Vaikuttaa hyvältä suunnitelmalta.
Olisiko tänä jouluna teidän perheen yhteinen joululahja muuton ostaminen kokonaisuudessaan tai suurelta osin muuttofirmalta?
Pakkaa kämppä. Muuttakaa se uuteen kotiin. Lähtekää jouluksi laivalla/kylpylään/hotelliin/ihan mihi vaan. nauttikaa olosta ja palatkaa levänneinä kotiin purkamaan.
Tai. kantakaa rojut uuteen kämppään. levittäkä patjat lattialle - tyynyt-peitot oikein pehmeä pesäkolo. Helppoa ruokaa vaikka valmiina. Joulukuusi ja pari lahjaa.