Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto 22.12. Miten viettäisitte joulua vai viettäisittekö ollenkaan?

Vierailija
03.12.2018 |

Mies meni lupaamaan minulta kysymättä aikataulun muutoksesta. Muutenkin stressaa kaikki, itken vaan kun väsyttää ja minä olen se jonka tämä huusholli pitää pakata ja hoitaa jouluvalmistelut. Tekisi mieli vaan lähteä ja jättää kaikki.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kämppä. Muuttakaa se uuteen kotiin. Lähtekää jouluksi laivalla/kylpylään/hotelliin/ihan mihi vaan. nauttikaa olosta ja palatkaa levänneinä kotiin purkamaan.

Tai. kantakaa rojut uuteen kämppään. levittäkä patjat lattialle - tyynyt-peitot oikein pehmeä pesäkolo. Helppoa ruokaa vaikka valmiina. Joulukuusi ja pari lahjaa.

Vierailija
22/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen esikoisenne on? Osaako hän odottaa joulua ja onko tottunut, että jouluna tapahtuvat tietyt asiat tiettyyn aikaan vai niin pieni vielä, ettei osaa kaivata joulurutiineja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on 4-vuotias. Saattaisi ehkä mennä vielä läpi, että jaetaan lahjat vasta aato jälkeen. Oli tarkoitus, että miehen muutama kaveri tulee kuskaamaan tavarat, mutta aion vaatia että tilataan siihen muuttofirma jos vaan viikonloppuna onnistuu. Tai siis mies kustantaa, koska järjesti tämän sotkun. Ja miehen pakkaaminen, siinä ei ole mitään järkeä. Helpompaa on, kun lähetän miehen ja lapsen pois jaloista ja pakkaan itse.

ap

Vierailija
24/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen on 4-vuotias. Saattaisi ehkä mennä vielä läpi, että jaetaan lahjat vasta aato jälkeen. Oli tarkoitus, että miehen muutama kaveri tulee kuskaamaan tavarat, mutta aion vaatia että tilataan siihen muuttofirma jos vaan viikonloppuna onnistuu. Tai siis mies kustantaa, koska järjesti tämän sotkun. Ja miehen pakkaaminen, siinä ei ole mitään järkeä. Helpompaa on, kun lähetän miehen ja lapsen pois jaloista ja pakkaan itse.

ap

Vaikuttaa hyvältä suunnitelmalta.

Vierailija
25/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tänä jouluna teidän perheen yhteinen joululahja muuton ostaminen kokonaisuudessaan tai suurelta osin muuttofirmalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi