Hope joululahjakeräys
Salilla oli Hopen joululahjatoiveita. 2 kpl Minegraft legopaketteja oli 2:lle 8v pojalle. Katsoin netistä, että niitä paketteja on hintaluokkaa 19-119€. Olen itse osa-aikatyössä ja kroonisesti kipuileva. Mielelläni auttaisin, mutta jos ostan tuollaisen 19€ paketin niin onko se pettymys?
Kommentit (14)
Jos sinulla on rahaa käytettävissä noin vähän, auta ennemmin jollain toisella tavalla tai sitten osta lahja yhdessä jonkun kaverin kanssa. 19 euron paketti aiheuttaa todennäköisesti vain pettymyksen.
Väärinkäsitysten välttämiseksi: minun perheeni ei ole koskaan saanut eikä pyytänytkään noita hyväntekeväisyyspaketteja.
Vierailija kirjoitti:
SPR:llä rahat menee suoraan pomojen taskuun
Höpö höpö.
Jos sinulla ei ole laittaa rahaa toivottuun lahjaan niin voisiko sinne laittaa mukaan jotain pienempää vaikka lahjakortti vaateliikkeeseen. Kympillä jo saa sukkia tai alkkareita ja niitä kuluu koko ajan.
Jyväskylässä on se Esteri minipossun keräys. Siinä voi antaa sellaisen summan kuin haluaa. Facebookista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on rahaa käytettävissä noin vähän, auta ennemmin jollain toisella tavalla tai sitten osta lahja yhdessä jonkun kaverin kanssa. 19 euron paketti aiheuttaa todennäköisesti vain pettymyksen.
Väärinkäsitysten välttämiseksi: minun perheeni ei ole koskaan saanut eikä pyytänytkään noita hyväntekeväisyyspaketteja.
TAI lahjoittaa PLANille tyttöjen koulunkäyntiin( 5 - 20e) tai Suomeen, VAILLA VAKINAISTA ASUNTOA RY joku 5 - 20e ??
Ei kai sentään?