Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma äiti on huomautellut koko iän painosta

Vierailija
03.12.2018 |

Olin n.14v kun äitini ensimmäisen kerran sanoi, että mulla on iso takapuoli. Pituutta oli jo tuolloin 173 ja painoa 53 kg.. Huomauttelu vaan kiihtyi kun ikää oli n.16v ja paino oli n,56kg tietämillä. N. 35 vuotiaana sairastuin bulimiaan ja tuhosin kauniit hampaani, koska äitini puhui minusta jtkuvasti lihavana, sillä painoni nousi toisinaan n.63 kg tietämille. Nyt olen 48 vuotias ja olen kuulemma silloin nätti kun olen hoikistunut, mutta muuten olen pullukka. Juuri äsken kerroin hänelle, että eräs nainen ei ollut tunnistanut minua, vaikka hänen mielestä olisi pitänyt. Syyksi hän kertoi sen, että koska olen pullukka, ja toisinaan hiukan laihempi, niin siksi ei tunnistanut. Olen n.62kg ja painoni voi nousta välillä 2 kiloa. Kuinka sairas tällainen äiti.ihminen on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mulla samanlainen äiti. Sanoi myös tosi rumasti. Viimeksikin kun näki niin oikein huusi että”herranjumala miten lihava olet, etkö yhtään katso miltä näytät!! Mulla siis 2-4 kg ylipainoa eli bmi ihan vähän yli normaalin. Nyo äidin loukkaukset kuvastaa sellaista 100kg ylipainoa. Oon kuullu esim seuraavat:

-hirveä valas

- mätisäkki

- kyllä saan hävetä silmät päästä sun takias

-onneksi siskosi on hoikka eikä tuollainen kuin sinä

- valtavan lihava!

Mun äiti on ite 50 kg ja kontrolloi syömistään. Minä itse 68 kg. Äidille tuo on joku vallankäyttöjuttu. Tosin ilkee näkvijä ollut aina.

Vierailija
2/6 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekin olla vähän sairas, kun roikut tuollaisessa äidissä kiinni. Sinä mahdollistat tuon käytöksen. Pääset siitä eroon katkaisemalla välit täysin. Ihan sama mitä mieltä joku ulkopuolinen tällaisesta toiminnasta on, että voi kuinka olet ilkeä tytär. Itse tiedät mikä on totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen äiti. Painoin teini-iässä 45 kilon molemmin puolin ja nyt 25 vuotiaana painan 50 kilon molemmin puolin. Olen 165cm pitkä. Äitini mielestä olen läski enkä pidä huolta itsestäni. En välitä hänen kommenteistaan (joskus ärsyynnyn kyllä, mutta en anna vaikuttaa itsetuntooni) mutta aion pitää visusti huolen ettei hän koskaan tule sanomaan mitään tuollaista omalle tyttärelleni. Koska siitä tulen suuttumaan ja tulisesti.

Ainiin, kaiken kukkuraksi ensimmäinen poikaystäväni haukkui minua läskiksi myös, jihuu! Miten onnistuinkaan löytämään juuri sellaisen miehen? Se nimittäin romutti itsetuntoa pahemmin kuin äidin kommentit, koska ne olin tottunut suodattamaan mutta ihastukseni ihailua kaipasin. Nyt olen terveessä suhteessa, luojan kiitos.

Vierailija
4/6 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o onneksi mun äiti ei ole IKINÄ sanonut mulle mitään pahaa mun painosta, vaikka olen ollu pahimmillani 120kg/158cm! Nyt olen kaikkein hoikimmillani ikinä (65kg) ja kukaan ei ole kiinnittänyt mun painoon mitään huomiota vaikka olen n. 2-3kg ylipainoinen.  En tajua miten kukaa voi toissaan sanoa sun mitoissa olevalle että olis läski, lihava, MÄTISÄKKI (mitä hele-vettiä?!). Oijoi käy kyllä sääliksi kun tommosen äidin olet saanut :( surullista. mutta en osaaa auttaa, ainoa mitä voin sanoa on että koita olla antamatta arvoa äitisi kommenteille, et ole todellakaan lihava.

Vierailija
5/6 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mulla samanlainen äiti. Sanoi myös tosi rumasti. Viimeksikin kun näki niin oikein huusi että”herranjumala miten lihava olet, etkö yhtään katso miltä näytät!! Mulla siis 2-4 kg ylipainoa eli bmi ihan vähän yli normaalin. Nyo äidin loukkaukset kuvastaa sellaista 100kg ylipainoa. Oon kuullu esim seuraavat:

-hirveä valas

- mätisäkki

- kyllä saan hävetä silmät päästä sun takias

-onneksi siskosi on hoikka eikä tuollainen kuin sinä

- valtavan lihava!

Mun äiti on ite 50 kg ja kontrolloi syömistään. Minä itse 68 kg. Äidille tuo on joku vallankäyttöjuttu. Tosin ilkee näkvijä ollut aina.

Mulla sama, että äiti on joku 50 kiloinen ja itseasiassa hyvin sairaan näköinen niin laihana. Ei jaksa nostaa edes maitopurkkia kun ei oo mitään lihastakaan. Silti minä en ole koskaan tästä hänelle huomautellut.

Ap.

Vierailija
6/6 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätkää äitinne, jos käytös on tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä