Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko että Meghanhulluja on vaan yksi vai useampi?

Vierailija
03.12.2018 |

Ensin meinasin että noita häiriintyneitä ketjuja tekee yksi ja sama henkilö mutta nyt tätä on jatkunut niin pitkään ja niin usein että onkohan heitä sittenkin useampi? Eihän yksi ihminen kerkeis muuta päivisin tekemäänkään tai ajattelemaan kun noita ketjuja.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sekopää ja muutama sitten komppaa. Vieläkö se hokee sitä me-again Meghania? En ole jaksannut enää avata ketjujaan.

Vierailija
2/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi erittäin aktiivinen, työtön, varmaan työkyvytön? Sama henkilö toimii myös Saara Aalto -hulluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että useampi.

Kuten oli Maddehullujakin aikoinaan.

Uskokaa tai älkää mutta oikeassa elämässä suurin osa Meghania kommentoineet ihmiset eivät ole pitäneet hänestä, jo niihin aikoihin kun alkoi seurustella Harryn kanssa. Nyt tarkoitan kaikenkaikkiaan siis suomalaisia, ruotsalaisia, brittiläisiä, saksalaisia, ranskalaisia, italialaisia, kanadalaisia ja amerikkalaisia kavereitani. Minä olen sanonut että minusta Meghan vaikuttaa kivalta ja asialliselta ja minut on suurin piirtein lynkatttu tuon kommentin takia! :D

Vierailija
4/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sekopää ja muutama sitten komppaa. Vieläkö se hokee sitä me-again Meghania? En ole jaksannut enää avata ketjujaan.

En mäkään ole enää kuukausiin avanut noita ketjuja mutta ihmettelen vaan kun aina kun täällä käy on etusivulla uusia ketjuja ja vanhoja missä on kymmeniä sivuja:O Mutta jos noi on oikeasti yhden tekemiä niin hänellähän on oikeasti ihan hirveä pakkomielle. Siis ihan joku meghanmania. Tulee mieleen että hänhän tarvis apua tonhan on oltava todella ahdistavaa hänelle itselleenkin.

Vierailija
5/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa niitä Meghanhulluja on runsaasti. Siellä kommenttipalstoilla on niin ilkeitä juttuja,että meidän Meghanin vihaajat jäävät toiseksi. Koristelevat kommentin puukoilla ja kirveillä. Tänään luin juuri, että Meghan on transu.

Vierailija
6/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että useampi.

Uskokaa tai älkää mutta oikeassa elämässä suurin osa Meghania kommentoineet ihmiset eivät ole pitäneet hänestä, jo niihin aikoihin kun alkoi seurustella Harryn kanssa. Nyt tarkoitan kaikenkaikkiaan siis suomalaisia, ruotsalaisia, brittiläisiä, saksalaisia, ranskalaisia, italialaisia, kanadalaisia ja amerikkalaisia kavereitani. Minä olen sanonut että minusta Meghan vaikuttaa kivalta ja asialliselta ja minut on suurin piirtein lynkatttu tuon kommentin takia! :D

Minä en tiedä, mitä ystäväni ajattelevat Meghanista, häistään juttelimme niiden aikaan vähän, mutta ketään ei kiinnostanut ruotia asiaa noin tarkkaan. Pyöritkö siis jossain kuninkaallisia käsittelevällä foorumilla?

Vierailija
7/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatin hetki sitten yhden herjausketjun, jossa solvattiin hänen rotuaan. 

Alkeellisia ja yksinkertaisia ihmisiä on maailma täynnä ja hyvin monilla solvaavilla kirjoittajilla on mt-ongelmia.

Vierailija
8/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia näitä ketjuja on jossa yksi ja sama kirjoittaja kommentoi ja nostaa näitä meghanvihaketjujaan. Aika surullista.

Vierailija
9/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että useampi.

Mulla taas ei ole Meghanista oikeen mitään mielikuvaa. Nätti on mutta ei sellanen ladylike kun esim. Melania Trump johon minä taas olen ihastunut. Mutta lähinnä ajattelin että missä mennään kun tuntuu että meghanhullun päivät täyttää palstalla trollaaminen. Eihän sinne päähänkään silloin mahdu mitään muuta. Itselle ei tulis mieleenkään ruveta ylistämään tai puolustamaan jotain Melaniaa täällä vaan tajuan että toi on mun makuun mutta varmasti monen muun ei. Sitäpaitsi oikeasti jos tekemisiin joutuisin niin voihan se ollakkin että Meghan oliskin irl mukavampi. Eihän sitä lööppien perusteella tiedä ja siksi ihan hullun hommia omistaa elämänsä jonkun julkun haukkumiseen. Kaikenlisäks se että Meghanillehan tosta ei ole mitään haittaa tai hänen eloaan hetkauta suuntaan tai toiseen.

Vierailija
10/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa niitä Meghanhulluja on runsaasti. Siellä kommenttipalstoilla on niin ilkeitä juttuja,että meidän Meghanin vihaajat jäävät toiseksi. Koristelevat kommentin puukoilla ja kirveillä. Tänään luin juuri, että Meghan on transu.

No ketäpä julkkisnaista ei olis parjattu transuksi? Michelle Obama, Diana, Kate Midelton, Melania Trump, Jada Pinkett jne..

Vierailija
11/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että useampi.

Minä en tiedä, mitä ystäväni ajattelevat Meghanista, häistään juttelimme niiden aikaan vähän, mutta ketään ei kiinnostanut ruotia asiaa noin tarkkaan. Pyöritkö siis jossain kuninkaallisia käsittelevällä foorumilla?

Nyt puhun ihan yleistason kommenttina ja kommentointina että yllättävän monet eivät ole positiivisia asian suhteen vaikkei se heidän eikä meidän elämäämme hetkauttaisi. Tarvitseeko sitä varten olla missään kuninkaallis-foorumilla? Tuota Meghania tulee mediassa ihan tarpeeksi, ei tarvitse mennä erikoisfoorumeille mitään lukemaan :D

Olen nähnyt niitä monisivuisia ketjuja AV:n etusivulla eli perässä on tyyliin joku sivu 20+ tai 30+, en ole niitä avannut ja katsonut sisältöjä, mutta voisin olettaa ettei yksi ihminen ehdi millään niitä kaikkia availla saatika sitten kommentoida aktiivisesti jokaiseen.

Vierailija
12/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että useampi.

Mulla taas ei ole Meghanista oikeen mitään mielikuvaa. Nätti on mutta ei sellanen ladylike kun esim. Melania Trump johon minä taas olen ihastunut. Mutta lähinnä ajattelin että missä mennään kun tuntuu että meghanhullun päivät täyttää palstalla trollaaminen. Eihän sinne päähänkään silloin mahdu mitään muuta. Itselle ei tulis mieleenkään ruveta ylistämään tai puolustamaan jotain Melaniaa täällä vaan tajuan että toi on mun makuun mutta varmasti monen muun ei. Sitäpaitsi oikeasti jos tekemisiin joutuisin niin voihan se ollakkin että Meghan oliskin irl mukavampi. Eihän sitä lööppien perusteella tiedä ja siksi ihan hullun hommia omistaa elämänsä jonkun julkun haukkumiseen. Kaikenlisäks se että Meghanillehan tosta ei ole mitään haittaa tai hänen eloaan hetkauta suuntaan tai toiseen.

Hyödytöntähän tuo haukkuminen on, ehkä hyvä että tuo tunne kohdistuu noin kaukaiseen (ja hyvin vartioituun) kohteessen. Ajatelkaa jos tuo ottaisi kohteekseen jonkun tavallisen ihmisen, niin kuin se eräs palstavakkari, jolla on pakkomielle eräästä suomalaisesta naisesta...

Vierailija
13/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että useampi.

Nyt puhun ihan yleistason kommenttina ja kommentointina että yllättävän monet eivät ole positiivisia asian suhteen vaikkei se heidän eikä meidän elämäämme hetkauttaisi. Tarvitseeko sitä varten olla missään kuninkaallis-foorumilla? Tuota Meghania tulee mediassa ihan tarpeeksi, ei tarvitse mennä erikoisfoorumeille mitään lukemaan :D

Olen nähnyt niitä monisivuisia ketjuja AV:n etusivulla eli perässä on tyyliin joku sivu 20+ tai 30+, en ole niitä avannut ja katsonut sisältöjä, mutta voisin olettaa ettei yksi ihminen ehdi millään niitä kaikkia availla saatika sitten kommentoida aktiivisesti jokaiseen.

No kun mainitsit kahdeksan kansallisuutta, joiden kaikkien kanssa olet Meghanin luonnetta käsitellyt, niin vähän erikoiselta se kuulostaa.

Vierailija
14/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin hiljattain Lontoosta lentokentältä. Lentokentän kaupassa oli krääsää esim mukeja, joissa luki Harry&Meghan weddings.

1981 ollessani lapsi muistan kun siellä oli Charles&Diana mukeja. Ja 1998 Diana in memoriam mukeja.

En ostanut yhtään, mutta varmaan on kysyntää kun niitä kerran valmistetaan.

Vierailija
15/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin hiljattain Lontoosta lentokentältä. Lentokentän kaupassa oli krääsää esim mukeja, joissa luki Harry&Meghan weddings.

1981 ollessani lapsi muistan kun siellä oli Charles&Diana mukeja. Ja 1998 Diana in memoriam mukeja.

En ostanut yhtään, mutta varmaan on kysyntää kun niitä kerran valmistetaan.

Menen Lontooseen Jouluksi. Mielenkiintoista kuulla siellä sduvie tuttavien mielipiteitä aiheesta.

Ehkäpä ostan M & H mukin työpaikalle kahvimukiksi.

Vierailija
16/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sairauden takia saikulla 2 kk ja huomannut:

Meghan-hullu

Ferritiinihullu joka välillä sekoittaa rautalitkua juttuihinsa

Välillä oli kilpparihullu

Olenko läski (189 cm ja 27 kg)

Alkeelliset provosatuilijat

Ikähullu

Joku esiintyy naisena = on mies ja päin vastoin

Jne.

Tämä Petra P on ######### omaa luokkaansa. Miksi hällä ei ole porttikieltoa tänne? No joo, vaikea toteuttaa.

Vierailija
17/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että useampi.

Oikeesti🙈

Vierailija
18/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettelemistä siinä on, että Meghanista jauhetaan. Niinhän Briteissäkin tehdään. Tosielämä on aina yllättävämpää

kuin saippuasarjat.

Vierailija
19/19 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me again hullu on joka ketjussa jankkaamassa, sairas päästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi