Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nätti nainen, mutta en löydä miestä, missä vika?

Vierailija
03.12.2018 |

Oikeasti en tajua, auttakaa.

Ikää on vähän päälle 40v, mutta sama ongelma on ollut aina. Kerran elämässäni olen ollut muutaman vuoden parisuhteessa, siitä on aikaa.

Olen hoikka, liikun paljon, nätit kasvot.

Jos menen nettiin, tulee heti paljon yhteydenottoja, mutta niistä ei koskaan synny mitään, en pääse tapaamiseen asti.

Jotkut aika sekavilta vaikuttavat ovat kyllä heti valmiina.

Mikä minussa on vikana?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alitulkitset miesten lähestymiset? Jos joku kysyy sinulta vaikka urheiluharrastuksistasi, oletko varma, ettei hän yritä vihjaista, että kysyjä toivoisi tulevansa kutsutuksi mukaan?

Vierailija
2/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole seksuaalisesti lupaava partneri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alitulkitset miesten lähestymiset? Jos joku kysyy sinulta vaikka urheiluharrastuksistasi, oletko varma, ettei hän yritä vihjaista, että kysyjä toivoisi tulevansa kutsutuksi mukaan?

En usko että on kyse siitä että en huomaa kutsuja.

Kävin jopa psykologilla tämän asian vuoksi pari vuotta sitten, koska oikeasti haluaisin edes tietää, missä on vika. Psykologi ei ottanut minua yhtään tosissaan, oli sitä mieltä, että varmasti löytyy seuraa, ulos ja deittipalsoille vaan. No ei löydy!

Kysyin eksältä, sanoi että olen viehättävä ja kuva nainen, helppo löytää seuraa.

En käsittääkseni esim. haise oudolle.

Ystävät väittävät joskus, että olen liian nirso, mutta sekään ei ole totta mielestäni. Ne jotka olen torjunut, ovat oikeasti olleet todella outoja tyyppejä.

Kavereita minulla on ja työpaikka.

t. ap

Vierailija
4/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleinen ongelma, ei vain sinun.

Netti on täynnä keskusteluja aiheesta. Googlaa, niin löydät vertaistukea...

Vierailija
5/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kannattaa lähteä merta edemmäs kalaan. Maailma ei todellakaan lopu Suomen rajoihin. Suurin osa maailman miehistä asuu maamme ulkopuolella - mitkä apajat :)

Vierailija
6/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistähän tämä vissiin on niin naisten kuin miesten keskuudessa. Netissä voi tulla paljonkin yhteydenottoja koska netissä on niin helppo lähestyä. Livenä se on vaikeampaa. Toki jos joku osoittaa kiinnostuksensa on se jo erinomainen alku. Sitten kun itse on kiinnostunut ja ennenkaikkea kiinnostava niin siitä voi tullakkin jotain. Toisinsanoen: Kun joku osoittaa olevansa kiinnostunut sinusta niin osoita sinä olevasi kiinnostunut hänestä ja yritä myös olla kiinnostava henkilö joka jäisi mieleen. Flirttaa kevyesti muttä älä liian päällekäyvästi. Osoita että sinulta voisi saada seksiä ennen papin aamenta. Kyllä se siitä!

Vierailija
7/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö ole ainoa parinvalinta kriteeri.

Vierailija
8/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa vaikka  miksi tinderin 10 ekaa matchiä ei kelpaa mielestäsi?

Vierailija
9/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi se olla toisteki päin, olen vanha ja melko ruma ja rupsahtanut ja vielä plösö, silti vähän väliä joku kakslahkeinen on lirkuttelemassa ja puhumassa höpöjä.. Eikä kyllä yhtään kiinnosta.

Vierailija
10/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voidaan tietää? Ulkonäkö ei ole ratkaisu kaikkeen, etenkään parisuhdetta pelkästään sen voimalla ei saa. Luonne lopulta ratkaisee, kukaan ei halua kaunista idioottia

Vierailija
11/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen yleinen ongelma: nirsous.

Vierailija
12/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta huokuu epätoivo?

Vierailija
13/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies mutta muuten voisi olla itse kirjoittamaani, tavattaispa me mutta ei siitä varmaan tulisi mitään kun kumpikaan ei tekisi mitään

Vierailija
14/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsaa meille yksi keskustelu jonkun miehen kanssa, jonka jälkeen mies ei kiinnostunut.

Vierailija
15/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut jostain, ehdota heti tapaamista.

Vierailija
16/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, olet todennäköisesti äiti

Kananpersetukka

Asut jossain Takahikiällä

Olet oikeasti avaruusolio ja miehien kuudes aisti varoittaa heitä. :D

Olet myös jo aika vanha, sitä surullista tosiasiaa ei muuta mikään.

Vierailija
17/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinä löytänyt vaikka kuinka monta jännä.miestä. Mitä oikein uliset siinä?

Vierailija
18/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa vaikka  miksi tinderin 10 ekaa matchiä ei kelpaa mielestäsi?

Miten tuo on toteutettu. Jos suuri osa (miehistä) pistää ok kaikkiin niin nuo 10 ekaa on lähes satunnaisia. Omien laskelmien mukaan sopivia on 1/400 tosin en enää muista oliko tämä kaikista kadulla vastaantulevista vai jostain ikähaarukasta. Jos sopivat vaikka välttelisi tinderiä nimenomaisesti tai nettiä yleensä haussa, voisi tilanne olla tuota luokkaa...

Tietty oletin tässä nyt että ap on yhtä vaativa. Tuo luku tulee siitä että jos sopivia tyyppejä on vaikka 1/20 ilman muita kriteerejä kuin "kemiat" niin osa on varattu tai jokin muu merkittävä juttu/kriteeri. Nuo kun ynnää niin päästään tuonne 1/400.

Tietty jos kemiat kun ei selviä tinderistä suoraan niin täytyisi vielä tavata jokin määrä mätsejä että todennäköisyys että kemiat toimisi olisi riittävä.

Ehkä juttu on yksinkertaisempi mutta näiden lukujen valossa ei nettihaku oikein nappaa. Kadulla kuitenkin kävelee 400 ihmisen ohi nopeammin ja huomaa että tuon kanssa voisi jotain mutta yleensä huomaan sen verran hitaasti että toinen on jo kaukana enkä kehtaa juosta takaisin ja alkaa jonkun kanssa noin vaan juttuun.

Vierailija
19/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Ouluun ja osta vuohia!

Vierailija
20/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin rupeet otta sitä olutta tai viinaa vähän runsaammin että kielen kannat aukee, tällöin sinusta tulee sosiaalisempi ja miesten silmissä haluttavampi. Toiseksi otat kissan. Muista sitten että kapakassa et kerro heti kissastasi, siellä on nääs näitä koiraihmisiä enempi extrovertteja ja sosiaalisia.

Viet miehen kämpilles ja paljastat vasta siellä että sulla on kissa ja muista pitää jääkaapissa punkkua ja olutta ainakin. Myöskin hengellisistä asioista keskustelu on hyväksi. Tsemppiä vaan sulle ja siunausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme