Nuori mukava ja kaunis nainen, eikä miestä
Onko muilla samaa ongelmaa? Olen mukava, helposti lähestyttävä sekä todella kaunis 22v nainen. Saan paljon treffipyyntöjä ja miehet kiinnostuvat, mutta aina käy niin, että kiinnostuneet ovat sellaisia tosi tavallisen näköisiä ja tylsiä, eivätkä säväytä yhtään tai sitten he ovat todella hyvännäköisiä, mutta pelimiehiä, tyhmiä tai vain sen yhden asian perässä.
Tinderiä kokeilin vähän aikaa, mutta tuo sama homma toistui siellä, joten poistin sen parin viikon jälkeen. Eikä siellä mitään fiksua ja tervettä löydä kuin harvat... Onko muilla tällaista ongelmaa, että periaattessa vientiä kelpaa, mutta aina sit tutustuu vain niihin pa*kimpiin kandidaatteihin? :D
Kommentit (6)
Oliko tuo nyt ylläri? Ei-komeat miehet joutuvat kompensoimaan itseään muulla tavalla, esimerkiksi opiskelulla ja hyvällä työuralla.
Kuulostat kyllä aika nirsolta. Sinulle kelpaisi vain ne ns. alfat, mutta sinun iässäsi niistä varsin suuri osa on bilettäviä pelimiehiä tai ainakin yhden asian perässä, mikään vakiintuminen ei vielä kiinnosta. Ne taviksemmat voisi olla jo kiinnostunut vakavammastakin, mutta sinusta ne on "tosi tavallisen näköisiä ja tylsiä".
Luulen kyllä että iän myötä ongelmasi ratkeaa itsestään. Joko löydät jonkun jo bile-elämään kyllästyneen hyvännäköisen tai sitten ihastut johonkin jota 22-vuotiaana pidit tylsänä ja tylsän näköisenä.
Ulkonäkö ei siis oo minulle kaikki kaikessa, vaan se luonne enemmänkin. Toki täytyy jotain fyysistäkin viehättävyyttä olla, mutta en tunnu koskaan löytävän sellaista kivaa komboa omaavaa miestä.
Olen itse aika taiteilijamielinen vastarannankiiski, vaikka ulkonäkö ei puhu yhtään sen puolesta. :D Tykkään myös kokata, katsella elokuvia ja sarjoja ja tykkään lukea ja seurata maailman menoa. En viihdy baareissa kuin muutaman kerran vuodessa ja olen urheilullinen. Opiskelen myös ja teen töitä.
Tätä on vaikea kuvailla, mutta vaadin mieheltä ehkä sellaista samankaltaisuutta. Toivoisin myös miehellä olevan tälllaista rentoa, leppoisaa, taitelijamielistä mutta vastuullista meininkiä. Vaikea selittää, mut tuntuu että tällaisia on vähän ja vaikea löytää. Tuntuu, että joko kaikki on ihan tavallisia ja tylsiä tai sit sellaisia bim*o-Pettereitä, joita on tinderit ja tosi-tv:t kaikki täynnä.
Ap
Niin ja en tapaile ikäisiäni vaan 26-39 vuotiaita. Tuntuu, että vanhemmissakin miehissä löytää tällaisia jo paljon...
Ap
Jos nyt ensinnäkin pudoittautuisit alas sieltä pilvenhattaralta...
Se nyt vaan kuuluu nykypäivän seksikulttuuriin, että jos naisella ei ole perspektiiviä valita oikein nuorena, niin sitten joudut tyytymään kohtaloosi joko niiden nuorten "jännien" kanssa, tai sitten tapailemiesi iäkkäämpien, jotka pitää ne aiemmin missatut huvit kaltaistesi tyttösten kanssa.
Tulen antamaan sinulle kyydit. M20