Minkä auton ostaisin miehelle?
Kommentit (22)
Jos pieni pippeli, osta Audi tai Bmw.
Nissan Qashqai on vähän homppelimainen wannabee maasturi, sillä tuskin ukkosi raskisi sitä metsään viedä, eikä siellä todennäköisesti edes osaisi ajaa.
Ruotsalainen Koenigsegg olisi varteenotettava vaihtoehto arkiajokiksi.
Kysy siltä mieheltä. Mulle ainakin on tärkeää koeajaa itse auto. Aika monta autoa ajoin, kunnes löytyi se mulle sopiva auto.
Molemmat käteviä. Pienempiäkin on ja rahaa säästyy. Miehen auton tulee olla helppo pysäköidä parkkihalliin ettei taas kolhi ihmisten autoja. Tilaa ruokakasseille pitää olla. Ja joskus mies haluaa mennä ostamaan kengät, parturiin, jalkahoitoon yms. hyvinvointipalveluihin frendien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Toyota Corolla vai Nissan Qashqai parempi?
Miksi, oi miksi pitää tulla trollailemaan tällaisia typeryyksiä?
Ensinnäkään kukaan ei ole koskaan ostamassa kenellekään (puolisolleen) autoa.
Lisäksi jos olisikin, ei valintalistalla olisi enitenmyytyjä halpoja taviskotteroita mistä tavikset vääntelevät vitsejä.
Ja lopuksi, auton osto on niin iso asia vaikka olisikin fyrkkaa niin etten p:lle taivu, sitä olisi hyvinkin fiksua kysyä siltä kenelle auton ostaa. Äärimmäisen epäfiksua olisi tulla kyselemään vauva.fi:n palstalta..
Hot Wheels! Tai miksei myös Emekin valmistama rekka-auto.
Ota ensin joustoluotto: https://www.rahapalvelu.fi/joustoluotto-on-parempi-tai-ainakin-joustava… ja sitten osta joku sysikäytetty Volvo jossa miljoona mittarissa
Lujaa laatua-Lada.
Ihan riittää ukolles.
Pyöräkuormaaja. Saa hätistettyä pikkuaudit ja -bemarit pientareelle.
Sanoisin että MB:n G-Class olisi mieluinen kapistus.
Ihana! Miehelle auto! Tää on suloinen!
Lasitettu Porsche Cayenne V12 Tuplaturbo ja suihkumoottorilla. Ei vaan, joku jämpti Ford esim? Miehelläni on Fordi ja se on myös auto se.
Tesla Model 3 on ympäristöteko. Kummankin kaverit tykkää, mikä on kaiken a ja o.
ford. kannatan. meidänkin valinta tai miehen.
Mies ostaa sinulle sitten vastineeksi linnan ja puoli valtakuntaa, valkoisen puvun sekä valkean ratsun, jolla voit noutaa armaan prinssisi treffeille aina silloin kun hän ei uudella sinun ostamallasi autolla ajele.
Samat alihankkijat niitä suunnittelee,aikas samanlaisia vehkeitä kaikki.
Teslan saa Norjasta ilman veroja.
Ford miehellä pitää olla.