Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuonokoppa pennulle joka syö ulkona KAIKEN

Ap
02.12.2018 |

Pentunu on 4kk ja on tähän mennessä syönyt tai yrittänyt syödä kaiken mahdollisen. Etenkin purkkaa... olen kokeillut namipalat, lelulla huomio muualle, kielto, nostaminen ja sormet suuhun yms . kaikki vain sanovat että tällaisiä pennut ovat ja pitää vain kestää. Kauhulla odotan sitä että nappaa lasinsirum huomaamatta. Joudun vetää lenkil taskulamppu toisessa kädessä ja toinen käsi valmiina laittamaan suuhun :( minulle suositeltiin testiin kuonokoppaa ulkoilun ajaksi. Itsellä ei ole mitään kokemusta kuonokopista, edesmennyt perhekoirani oli pentu yli kymmenen vuotta sitten kun olin 14, ja hän ei ikinä syönyt tällä tavalla kun nykyinen. Kertokaa miksi kannattaisi ja miksi ei kannattaisi. Ja ihan vain ulkoilun ajaksi, ei todellakaan muuten. Pentu on erittäin sosiaalinen ja tulee toimeen kaikkien koirien kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suolistosairaalla koiralla on ulkoillessa koppa. Pienikin määrä muuta kuin hypoallergista ruokaa aiheuttaa kirjaimellisesti pa*kamyrskyn ja käynnin eläinlääkärissä nesteytyksessä sekä kuuriluontoisen lääkityksen suoliston palauttamiseksi normaaliin tilaan.

Kopassa on huomioitava, että koiran tulee voida läähättää ja juoda eikä se saa olla turvaton sille esim vapaana ollessa tai uidessa. Koppaan koira kannattaa ehdollistaa naksuttimella ja nameilla huolella. Aluksi palkkasin ihan sen katsomisesta, sitten kosketuksesta jne vaihe vaiheelta. Koira innostuu kun näkee kopan koska tietää sen tarkoittavan ulkoilua koppa on kevyt joten unohtaa sen olemassa olon ja alkuun varsinkin saattoi yrittää napata jonkin purkan tms. Ja ihmetteli kun ei saanutkaan suuhunsa. Löysään kakkaan tai esim sulaneeseen jäätelöön on pari kertaa upottanut nokkansa toki.

Koppa mullisti meidän elämän. Lenkit ovat nautinto, eikä kumpikaan stressaannu. Koira ui ja leikkii keppi/palloleikkejä ilman koppaa. Ihmiset ihmettelee ja jotkut pelkää, mutta usein kerron ettei kyse ole aggressiosta.

Vierailija
22/24 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jatkaa viel että meil ei auttanut mikään opetus juurikaan siksi että sairaus aiheutti kipua joka ajoi koiran syömään kaiken joka taas aiheutti kipua rli mahdoton oravanpyörä. Aikana jaksoin kunnes tajusin upottavali omaisuuden rahaa erikoisruokiin, lääkkeisiin ja eläinlääkärikäynteihin kun samaan aikaa koira hotki mennen tullen ja palatessa kukista aina räkäpapereihin joita imuroi maasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A p kirjoitti:

Ainiin, tärkein unohtui!

Tänään koirani oli taas saanut syötyä jotain, joka sekoitti hänen vatsansa. Hän oksensi ja ripuloi sisään kaksi kertaa jossa toisessa oli verta ja jotain vaahtoa. Hän on siis sisäsiisti joten vatsan täytyi olla todella sekaisin että ulosti sisään. Tämän takia aloin vakavasti harkitsemaan tätä. Ja jos jollain on parempi idea, otan kiitollisena vastaan.

Koirani on myös nyt oppinut sen että kannattaa niellä se heti, ennenkuin ehdin ottamaan sen ulos, jonka seurauksena hän ei pureskele niitä..

Oletko ihan daiju???

Koira heti lääkäriin.

Ja koira on "se". Ihminen on " hän".

Missä sanoin että en ole käynyt EL? Tietenkin soitin ja kävin siellä ”daiju”. Minulle se on hän, joten voit mennä grammar natzeilee johokin muualle seuraavaksi

Vierailija
24/24 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Käyn ostamassa tänään kuonokopan. Tämän kirjoituksen jälkeen koira sai suuhun: 2 purkkaa, hot dog kääreen, rasia missä oli ollut puuroa(?), kaksi keppiä (josta hän yrittää jyrsiä paloja ja niellä ne), jonkun eläimen paskaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi