Lue keskustelun säännöt.
  Miksi jotkut ei osaa pidätellä pierua?
02.12.2018 | 
                  Jos osaan ollenkaan ennakoida pierun olevan tulossa, pystyn ehkäisemään äänen. Hajua ei aina kykene estämään, mutta sitä on vaikeampi yhdistää tiettyyn henkilöön.
Kommentit (5)
Piereskrly kuuluu terveysruokaan.Jos ei syö kuituja juuri yhtään sitten ei pieretä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Näin vanhemmiten alkanut huomaamaan, että se pieru useimmiten vaan tulee eikä sitä pysty pidättelemään. Tuleepahan töissä aktiivisuutta kun pitää ryntäillä paikasta toiseen karatessaan aina "rikospaikalta".
Mä osaan päästää "suhu"pieruja. Lentokoneessa niitä on kiva päästellä. Haisee tosi pahalle, mut ääntä ei kuulu ja ympärillä olevat katselevat syyttävästi toisiaan. Itse olen nukkuvinani ja kumma kyllä nukkuvaa ei epäillä.
Sulkijalihas on voitu katkaista kirurgisesti, näin itselläni. Anatomia on muuttunut, supussa olevan p-aukon tilalla on avonainen kolo/reikä. Arvaapa onko masentavaa kun ei voi käydä enää joogassa :(
Oma juttunsa oli sitten se tarina miksi jouduin tällaisiin leikkauksiin, se oli elämäni kivuliain vaihe joka kesti vuosia...en voi kertoa enempää sillä se on liian raaka tarina tälle palstalle, olen yrittänyt ainakin kahdesti mutta kommenttia ei julkaista...
Käsittääkseni synnytyksissäkin voi tällaista tapahtua tai jos leikataan gynekologisia syöpiä.