Pikkujouluissa se sitten tapahtui. Pomon tytär suuteli pitkään
Työpaikalla oleva nainen siis. On minua muutaman vuoden nuorempi ja on flirttaillut minulle jo kuukausien ajan. On kaunis nainen, ei siinä mitään. On vienyt minut lounaallekkin ja maksoi kaiken, ei antanut minun maksaa edes omaa osuuttani. Nainen on siis firman pomon tytär ja firmassa hyvässä asemassa. Ovat varakas perhe, nainen paljon varakkaampi ja parempipalkkaisempi kuin minä.
Nyt pikkujouluissa tapahtui sitten niin, että vei yhdessä vaiheessa iltaa minut sivummalle ja suuteli pitkään. Ei meinannut lopettaa millään. Sanoi, että on halunnut jo kuukausien ajan, eikä jaksanut tai halunnut odottaa enää yhtään. Kun minä olin ihan siten, että mitä hän minusta haluaa, hän teki selväksi, että haluaa minut.
Mutta minua tämä juttu myös suuresti ahdistaa. Minulta menee aivan varmasti kohta työpaikka alta tämän vuoksi. Juttu paljastuu aivan vääjäämättä hetkenä minä hyvänsä ja pomo ei taatusti hyväksy tyttärelleen tällaista tavallista miestä, vaan haluaa tyttärelleen jonkin johtajan. Että jutun paljastuttua saan sitten siitä hyvästä potkut. Nainen oli kaiken lisäksi sitä mieltä, että miksi meidän pitäisi pitää tätä salassa? Jos me nyt ollaan yhdessä niin kyllä me voidaan vaikka se työpaikalla näyttää, niin ei tarvi salailla keneltäkään. Nainen oli myös sitä mieltä, että työpaikkani on täysin turvassa.
Mietin, että mitä tässä voisi tehdä? Kyllä minäkin tykkään siitä naisesta. Mutta kaikki tämä on ajatuksissa niin kovasti, että menen sekaisin. Olen miettinyt, että miksi nainen halusi minut, kun olisi voinut saada niin monen muunkin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla oleva nainen siis. On minua muutaman vuoden nuorempi ja on flirttaillut minulle jo kuukausien ajan. On kaunis nainen, ei siinä mitään. On vienyt minut lounaallekkin ja maksoi kaiken, ei antanut minun maksaa edes omaa osuuttani. Nainen on siis firman pomon tytär ja firmassa hyvässä asemassa. Ovat varakas perhe, nainen paljon varakkaampi ja parempipalkkaisempi kuin minä.
Nyt pikkujouluissa tapahtui sitten niin, että vei yhdessä vaiheessa iltaa minut sivummalle ja suuteli pitkään. Ei meinannut lopettaa millään. Sanoi, että on halunnut jo kuukausien ajan, eikä jaksanut tai halunnut odottaa enää yhtään. Kun minä olin ihan siten, että mitä hän minusta haluaa, hän teki selväksi, että haluaa minut.
Mutta minua tämä juttu myös suuresti ahdistaa. Minulta menee aivan varmasti kohta työpaikka alta tämän vuoksi. Juttu paljastuu aivan vääjäämättä hetkenä minä hyvänsä ja pomo ei taatusti hyväksy tyttärelleen tällaista tavallista miestä, vaan haluaa tyttärelleen jonkin johtajan. Että jutun paljastuttua saan sitten siitä hyvästä potkut. Nainen oli kaiken lisäksi sitä mieltä, että miksi meidän pitäisi pitää tätä salassa? Jos me nyt ollaan yhdessä niin kyllä me voidaan vaikka se työpaikalla näyttää, niin ei tarvi salailla keneltäkään. Nainen oli myös sitä mieltä, että työpaikkani on täysin turvassa.
Mietin, että mitä tässä voisi tehdä? Kyllä minäkin tykkään siitä naisesta. Mutta kaikki tämä on ajatuksissa niin kovasti, että menen sekaisin. Olen miettinyt, että miksi nainen halusi minut, kun olisi voinut saada niin monen muunkin?
Anteeksi mutta miten nyt yhden suudelman takia olisitte yhdessä?
Painat kakkoseen ja sitten dumppaat sen naudan!
Minulla oli jotain samantyylistä, kun pomon tyttö oli jonkin aikaa töissä. Kaunis nuori nainen eipä siinä mitään, mutta kyllä minäkin säikähdin kun tämä eräs päivä osoitti omaavansa jonkinasteista kiinnostusta. Sehän loppui se juttu sitten alkuunsa siihen kun nainenkin huomasi järkytykseni ja olihan se aika kauhea mielikuva jossa pomo olisi ollut appiukkona saati tyttiksen isä. Ei puhettakaan, että tollaset voisi toimia mitenkään päin. Joko pomo alkaisi suosimaan minua (joka toisi kränää ilmapiiriin), tai sitten toisinpäin ihan riippuen siitä millaisena minua pitää oikeasti. Todennäköisesti varakkaat ihmiset eivät kuitenkaan hyvällä katso, jos jälkikasvu alkaa puuhaamaan köyhien kanssa läheisemmin.
Laita hänelle viesti, että kysyt Vauva-palstalta neuvoa kun et tiedä mitä tehdä niin eiköhän ongelma ratkea ihan itsestään :D
Sulla on nyt vain yksi mahdollisuus. Haet johtajanpaikkoja, jotta kelpaat väbyksi.
No, voi vaatia kouluttautumista ym. aikaa vievää, mutta siinäpä tulee testattua suhteen kestävyys...
Tosi rakkaus ei esteitä pelkää vaan poistaa ne :D
Ei nainen välttämättä sua ikuisiksi ajoiksi halua! On aattelut vaan koeajaa sut. Ei kannata sekaantua pomojen lähinaisiin!
Ap et sä vielä saa noilla näytöillä pestiä harlekiinikirjojen kirjoittajana. Liian epäuskottava faabeli.
Tapahtuiko tuo jossain elokuvassa vai kirjoittamassasi fantasianovellissa?
Ei tuo välttämättä pääty surullisesti. Itselläni hieman saman tyyppinen tausta, eli perusduunari johon pomon kaunis tytär iski silmänsä. Nyt olen menestyneen pörssiyhtiön johtaja ja pomon tytär on lasteni äiti.
Kävipä sinulla tuuri, kun suudelmalla selvisit. Minusta vaikutat niin hotilta, että olisin vietellyt sinut ja n_a_i_n_u_t koko illan. Onnea matkaan, tuo on nyt menoa.
Lipsutteliko pomon tytär klitoristasi ennen vai jälkeen maksun?
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko tuo jossain elokuvassa vai kirjoittamassasi fantasianovellissa?
Jallun lukijankirjeissä numerossa 8/1982 oli tuo tarina.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen välttämättä sua ikuisiksi ajoiksi halua! On aattelut vaan koeajaa sut. Ei kannata sekaantua pomojen lähinaisiin!
Meillä vuosi sitten pikkujouluissa uusi duunari kävi paukuttaa pomon vaimoa. Se ei edes tiennyt, että se oli pomon vaimo. Sinne bailuihin sai tuoda avecin.. Se jubaili sen naisen kanssa ja eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Maanantaina, kun se tuli duunii niin se tuli vaan kerää kamojaan. Oltiin että mitä vttua nyt. Se kerto, että se kävi tuuppaa sitä naista ja ei se tiennyt, että se on hefen vaimo ja eikä se nainenkaan maininnut asiasta. Jäi kiinni ja sai kenkää.. Kerkes se viikon olee duunissa. Kun se lähti reppunsa kanssa, niin kierittii kippurassa naurusta..
Oliko Porvoon likkoja vai long tall Sally?