Raskaus ja rinnat
Haluaisin kuulla vähän teiltä raskaana olleilta, että muuttuiko teidän rinnat paljonkin? Onko väistämätöntä, että jäljellä jää vain roikkuvat patalaput. Ja voiko itse jotenkin vaikuttaa asiaan.
Olisi kiva kuulla etenkin isomman kuppikoon omaavilta.
Itselläni siis 75E kokoiset vielä näin alkuraskaudessa, eivätkä riipu. Eihän se pääasia elämässä ole miltä rinnat näyttävät, mutta tiedän sen käyvän itsetunnon päälle jos niistä mielestäni hirveät tulee.
Kommentit (6)
Voin kertoa että siinä vaiheessa kun vauva (tai no taapero) kun lopetat imetyksen, niin et jaksa miettiä mitään rintojen ulkonäköä. Vauvavuosi on uuvuttava ja prioriteettilista muuttuu melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että siinä vaiheessa kun vauva (tai no taapero) kun lopetat imetyksen, niin et jaksa miettiä mitään rintojen ulkonäköä. Vauvavuosi on uuvuttava ja prioriteettilista muuttuu melkoisesti.
Joo ei se ensimmäisenä olekaan mielessä. Olen kuitenkin tarkka ulkonäöstäni ja minulle on tärkeää näyttää hyvältä myös mieheni silmissä. Pelkään sen myöhemmin vaikuttavan intiimiyteen, jos en koe itseäni hyväksi vartalossani.
Se nyt ei tarkoita millään tavalla sitä, että en vauvastani eniten välittäisi, jos haluan itsekin edelleen näyttää hyvältä. Ne eivät sulje toisiaan pois.
-ap
Ei välttämättä ole "roikkuvat patalaput" mutta harvallapa raskauden ja imetyksen jälkeen mitään sellaisia terhakoita puolipallojakaan on. Itselläni selvästi raskaammat ja riippuvammat tissit kuin ennen lapsia, mutta ei minua haittaa, kun rintaliiveillä ne saa oikein hyvän näköiseksi kumminkin. Omalle miehelle tiedän kelpaavani lapsensaannin "taisteluarpinenikin".
Ulkonäössä ei kovin suuria muutoksia, suurin muutos on koostumuksessa: ennen raskauksia ja imetyksiä rauhaskudos oli kovaa ja erottui tavallaan sellaisena selkeänä pallona. Imetykset tekivät kudoksesta pehmeää. Kyllä rinnat varmasti ovat alempana kuin ennen raskautta, mutta eivät merkittävästi. Kun rinnat ovat nyt pehmeämmät, ne liikkuvat enemmän, joten ei tee mieli esim. juosta ilman rintsikoita.
Kyllähän ne alkaa roikkumaan. Ei se imetys, mutta raskaus.
Ei mulla raskaudet tehnyt kuin hyvää. Ennen raskauksia mulla oli 70B koko, sellaiset kolmiomaiset pikku ketunnokat tisseinä. Ekassa raskaudessa ne paisui valtavasti, 75F kokoon. Muodostakin tuli sellainen aikuisen naisen pyöreä. Imetyksen jälkeen yhden koon tissit pieneni, kokoon 75E, mutta eipä mitään ihmeempää roikkumista. Paljon paremmat ne tissit oli kuin entiset ketunnokat.
Mulla rinnat sitten tuhosi vasta vähän vanhempana tapahtunut lihominen + sitä seurannut laihdutus. Pääsitn itseni stressaavassa elämäntilanteessa lähes 100-kiloiseksi, tissit oli isoimmillaan kokoa 95H. Siitä kun sitten laihdutin normaalipainoon (sen ylärajalle, 65 kiloon) niin nykyään on surullisen näköiset, raskausarpiset riipputissit joissa nännit osoittaa kohti maata.