Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten itsetyydytän?

syntynyjumalaksi
02.12.2018 |

millä panen itseäni ja sillee vaatimattomasti koska hirveesti tekee mieli mut poikaystävä ei suostu/halua mua nyt :( Joten jos on vinkkejä diy dildoon nii tonne vaa oon siis 20

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota deudorantti ja se pimppiin nii apuaa ja suihkus seinää vasten se pillu ja sit alakautta suihkusta viileetä vettä ja makaamaan lattialle suihku siihen pilluun ja kaks sormee myös 😶 ja jos meet saunan nii se mil heitetään löylyy nii se pää joka on soikee nii pilluun jos ei oo soikee nii lauteen reunaaki voi ja äänet käyttöön😃 lupaan et on parempaa ku seksi toisen kaa

Vierailija
2/6 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti toivon et auttaa laitoin just saunan päälle ja kohta vinkit käyttöön onneks on soikee pää siin kauhas❤️ huudan täysii sit ku tyydytän😫 oon oottanu et saisin vinkkei nii olit nopee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös et ku meet vaik vessas kii meet pöntolle ja teet tarpees nii siin reunalki on hyvä🙃

Vierailija
4/6 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaat itse itsellesi?

Vierailija
5/6 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynyjumalaksi kirjoitti:

oon siis 20

Oot siis 12. No niin pojat, se on ihan luonnollista että nää asiat alkaa kiinnostaa tuossa iässä. Se on ihan hyvä juttu eikä siinä ole mitään pahaa. Luulen, että teidän kuitenkin pitää vielä vähän kasvaa, että pystytte osallistumaan tällaisiin keskusteluihin ihan kunnolla. Tämä ei kuitenkaan ole ehkä ihan paras paikka sitä tietoa hakea, kun täällä aikuiset puhuu keskenään, ja meidän voi olla vähän vaikeaa ottaa alaikäisiä mukaan niihin samoihin keskusteluihin. Netistä löytyy kyllä nuorille tarkoitettuja paikkoja jutella ja kysellä näistä seksijutuista.

Vierailija
6/6 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama kirjoittanut neljä ekaa viestiä. Vastailee itselleen. Ja joo on 20 XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi