Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä oikeasti pitää tehdä että saa sairaslomaa??

Vierailija
02.12.2018 |

Mulla on verenpaine 180/120, en ile nukkunut kunnolla kahteen kuukauteen ja viimeisen viikon olen vain itkenyt väsymystä mutta ei, en saanut yhtään päivää sairaslomaa vaan vain reseptin verenpainelääkkeisiin... Omasta mielestäni en ole työkykyinen (kiva tehdä asiakaspalvelua kun itku pyötii kurkussa ja silmät kostuu ja päässä humisee verenpaineen takia).

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap meni?

Vierailija
22/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että kyseessä olikin vain ”lorvikatarri” - harvinaista että myös lääkäri huomasi sen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sain aivoinfarktista enemmän sairauslomaa kuin halusin. En siis ollut itse tuota edes huomannut. Leikkauksen jälkeen joutuu olemaan monta viikkoa kotona.

Vierailija
24/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain parin minuutin vierailulla lääkärin luona 6 viikkoa, eli äitiysloman alkuun asti. Rupea siis raskaaksi ja valita raskausvaivoja.

No ihan rehellisesti siis, en ole kykeneväinen työhöni tällä hetkellä mitenkään, joten kyllä silloin saa helposti sairauslomaa.

Minä en kyllä saanut raskausaikana millään sairauslomaa! Olin työssä jossa jouduin olemaan jalkojen päällä koko päivän, eivätkä kengät mahtuneet jalkaan kun olivat niin turvonneet ja selkä kipuili joka päivä. Lääkärit hokivat vaan miten nuo kuuluu raskauteen eikä raskaus ole sairaus. Vauva syntyi sitten ennenaikaisesti ja liian pienenä, liekö riittämätön lepo syynä.

Vierailija
25/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä uupumusta, Mieti itsemurhaa, sano omaisia kuolleen tsunamissa, mt puolelta saa saikun

Vierailija
26/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen ja kerro, että ajattelet tekeväsi itsemurhan.

Vierailija
27/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että pelkäät tekeväsi itsellesi tai muille pahaa työssä. Äkkiä tulee saikku.

Älä nyt yllytä, saa sellaiset neurolepti injektiot ja pakkosyöttävät valproaatteja, että sen aivot lahoaa. Menettää ihmisoikeudet kaupanpäälle.

Vierailija
28/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaslomaa määrätään silloin kun siihen on tarve, sitä ei siis "saada" se on lähtökohta.

Yleensä työntekijä joka ei mielestään "saa" sairaslomaa, on sitä jo lääkärin ja työnantajan mielestä "saanut" riittävästi.

Kannattaa pitää mielessä, että kun sitä saikkua riittävästi "saa" se voi vaikuttaa negatiivisesti sitten kun on se oikea tarve.

Siis jos nukun noin 2-3 tuntia vuorokaudessa ja tosiaan verenpaine on noissa lukemissa niin eiköhän olisi syytä saada olla pois töistä? Eu ainakaan aura tilannetta kun yöllä valvoo ja stressaa sitten sitäkin että miten taas jaksaa päivän töissä ja kuva jos just silloin tulee asiakas on itkukohtaus. Olen siis yksin töissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi