Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä oikeasti pitää tehdä että saa sairaslomaa??

Vierailija
02.12.2018 |

Mulla on verenpaine 180/120, en ile nukkunut kunnolla kahteen kuukauteen ja viimeisen viikon olen vain itkenyt väsymystä mutta ei, en saanut yhtään päivää sairaslomaa vaan vain reseptin verenpainelääkkeisiin... Omasta mielestäni en ole työkykyinen (kiva tehdä asiakaspalvelua kun itku pyötii kurkussa ja silmät kostuu ja päässä humisee verenpaineen takia).

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä surullista. Lapsikin osaa. Googleta ja lue masentuneiden oirekertomuksia ja harjoittele niitä ja tadaa! Masennus-saikkua pukkaa. Ole hyvä, mukavaa saikutusta.

Vierailija
2/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tehdä mitään. Jos on sairas siten että menettää työkykynsä, niin sitten saa sairauslomaa.

Sinulla muuten suhisee korvissa ihan muuten vain. Korkea verenpaine ei tunnu miltään eikä aiheuta mitään suhinaa eikä huminaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko ettet nuku?

Minä en ymmärrä näitä jotka luulevat että automaattisesti tulee saikkua, eikä uskalla sanoa mitään. Itse sanon aina etten koe olevani työkykyinen. Koskaan ei ole jäänyt saikku saamatta.

Vierailija
4/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain parin minuutin vierailulla lääkärin luona 6 viikkoa, eli äitiysloman alkuun asti. Rupea siis raskaaksi ja valita raskausvaivoja.

No ihan rehellisesti siis, en ole kykeneväinen työhöni tällä hetkellä mitenkään, joten kyllä silloin saa helposti sairauslomaa.

Vierailija
5/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että pelkäät tekeväsi itsellesi tai muille pahaa työssä. Äkkiä tulee saikku.

Vierailija
6/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on verenpaine 180/120, en ile nukkunut kunnolla kahteen kuukauteen ja viimeisen viikon olen vain itkenyt väsymystä mutta ei, en saanut yhtään päivää sairaslomaa vaan vain reseptin verenpainelääkkeisiin... Omasta mielestäni en ole työkykyinen (kiva tehdä asiakaspalvelua kun itku pyötii kurkussa ja silmät kostuu ja päässä humisee verenpaineen takia).

Mene lääkäriin. Minä saan sairaslomaa, kun olen kipeä.

Vierailija
7/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko ettet nuku?

Minä en ymmärrä näitä jotka luulevat että automaattisesti tulee saikkua, eikä uskalla sanoa mitään. Itse sanon aina etten koe olevani työkykyinen. Koskaan ei ole jäänyt saikku saamatta.

Sanoin kyllä, ja itkin väsymystä myös lääkärille mutta ei, ei auttanut.

Vierailija
8/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä saa saikkua.

Vierailija
9/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen vain työterveyteen ja sanon mitä on ja että tulin hakemaan sairauslomaa. Se on sillä taputeltu.

Vierailija
10/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko ettet nuku?

Sanoin kyllä, ja itkin väsymystä myös lääkärille mutta ei, ei auttanut.

Mene sitte muualle hoitoon, jos muu ei auta.

Vierailija
11/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt sekä terveyskeskuksessa että työterveyshuollon lääkärillä muttei kummaltakaan herunut sairaslomaa. Tk:n lääkäri ei käynyt edes katsomassa kun olin verenpaineseurannassa vaan oli ohjeistanut hoitajan että kotona pitää verenpaineita seurata ja sitten terveydenhoitajalle aika. Sitten tilasin työterveyshuoltoon ajan (sinne matkaa 140km) ja siellä lääkäri vain tökkäsi reseptin kouraan vaikka itkin väsymystä.

Vierailija
12/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, koska itse oon saanut aina saikkua kun olen sitä tarvinnut.

Vierailija
13/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt sekä terveyskeskuksessa että työterveyshuollon lääkärillä muttei kummaltakaan herunut sairaslomaa. Tk:n lääkäri ei käynyt edes katsomassa kun olin verenpaineseurannassa vaan oli ohjeistanut hoitajan että kotona pitää verenpaineita seurata ja sitten terveydenhoitajalle aika. Sitten tilasin työterveyshuoltoon ajan (sinne matkaa 140km) ja siellä lääkäri vain tökkäsi reseptin kouraan vaikka itkin väsymystä.

Vaadi lähete mielenterveyspuolelle niin johan alkaa hommat pelittämään. Aloita masennushoitosuhde, mutta älä suostu lääkitykseen. Saikkua saa aina. Siinä samalla sit tutkitutat, että fyysinen puoli on kunnossa.

Vierailija
14/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sormet oven väliin ja paiskaa se kiinni. Toista toiselle kädelle. Saikkua irtoaa, mutta voi myös irrota sormia.

Vierailija
15/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita unettomuutta ja masennusta. Kun seuraavan kerran lähdet matkalle, niin muista, että vakuutus ei käytännössä korvaa mitään, koska mielenterveysdiagnoosiisi vedoten kaikki onnettomuudet lasketaan itse mur haha kuisuudeksi.

Vierailija
16/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä tehdä mitään. Jos on sairas siten että menettää työkykynsä, niin sitten saa sairauslomaa.

Sinulla muuten suhisee korvissa ihan muuten vain. Korkea verenpaine ei tunnu miltään eikä aiheuta mitään suhinaa eikä huminaa.

Kyllä muuten humisee! Ei välttämättä kaikilla, mutta minulla kyllä.

T. Ei ap

Vierailija
17/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako sairausloma tuohon vaivaasi? Johtuuko siis työstä tuo ahdistus vai kotioloista? Kun ei se kotonaolo autuaaksi tee, pitää ne mielen lukot avata ihan ammattilaisen kanssa.

Vierailija
18/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä  estää sua nukkumasta?

Vierailija
19/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kunnolla kertonut oireistasi ja tunteistasi lääkärille? Minä purin kaiken huonon oloni lääkärissä ja puolen tunnin itkemisen ja vuodatuksen jälkeen sain heti sairauslomaa, joka kyllä tuli tarpeeseen. 

Vierailija
20/28 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa määrätään silloin kun siihen on tarve, sitä ei siis "saada" se on lähtökohta.

Yleensä työntekijä joka ei mielestään "saa" sairaslomaa, on sitä jo lääkärin ja työnantajan mielestä "saanut" riittävästi.

Kannattaa pitää mielessä, että kun sitä saikkua riittävästi "saa" se voi vaikuttaa negatiivisesti sitten kun on se oikea tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä