Sellaisia pariskuntia ei enää ole olemassa, missä naisella on yli 10 vuotta vanhempi mies
Toisin päin sen sijaan hyvinkin yleistä nykyään. Muoti muuttuu. ;)
Kommentit (14)
Surullista. Monelle 2-kymppiselle naiselle sopisi kumppaniksi oikein hyvin n. 4-kymppinen elämää nähnyt ja kokenut mies. Lisäksi me vanhemmat, kokeneet miehet emme ole pilanneet aivojamme aikuisviihteellä. Osaamme rakastaa ja palvoa naisen epätäydellisyyksiä kuten vatsamakkaroita, jenkkakahvoja, lättäpeppua jne.
-MrYouth75
Ikiskö se siellä yrittää uutta tapaa purkaa traumojaan?
On kyllä, eli älä puhu ,jos et tiedä.
Mitä, kyllä mun yli 10 v vanhempi mieheni tekee ruolla keittiössä illallisista perheelle.
Sinäkö sen muodin määräät? Ihmiset elävät omaa elämäänsä, kukin tavallaan.
Hmm. Mikähän meillä sitten on tuon 14v vanhemman miehen kanssa jos ei parisuhde
Mun mies on 10v vanhempi. Kaksi viimeistä ollut myös yli 10v vanhempia.
Eiköhän edelleen yleisempää ole niin päin, että mies on se vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Monelle 2-kymppiselle naiselle sopisi kumppaniksi oikein hyvin n. 4-kymppinen elämää nähnyt ja kokenut mies. Lisäksi me vanhemmat, kokeneet miehet emme ole pilanneet aivojamme aikuisviihteellä. Osaamme rakastaa ja palvoa naisen epätäydellisyyksiä kuten vatsamakkaroita, jenkkakahvoja, lättäpeppua jne.
-MrYouth75
Oi kuinka romanttista. 😍
Apua, sekö se hälytysääni olikin, että kaikki vaimoaan yli 10 vuotta vanhemmat miehet katosivat, kun kerran näitä pareja ei AP:n mukaan ole. Iik!!! Meillä ei ole siis enää yli 30 vuotta vaimoaan vanhempaa presidenttiä eikä monia muita pareja. Apuuuva!
Danny
Sauli Niinistö
Eero Heinäluoma
Hanna-Maria Seppälä
Donald Trump
Ai, mitäs nyt kun olen ollut naimisissa 20 vuotta 12 vuotta vanhemman miehen kanssa ja lapsiakin...?
Jos parikymppinen tyttö seurustelee yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, se miehen puolelta hyväksikäyttöä. Parikymppinen on vasta lapsi.
Ikäerolla ei ole väliä. Usein mies on vanhempi kuin toistepäin