Nainen joka hankkii tatuoinnin on aina vähemmän kiinnostava miehen näkökulmasta kuin sama nainen ilman sitä
Silti naiset haluavat ottaa niitä, tietoisesti "rumentaa itseään". En ymmärrä.
Kommentit (20)
Miehet on niib homogeeninen massa kun tulee kyse kiinnostuksesta naisiin että ap voi näin huolettomasti puhua kaikkien miesten puolesta.
Joo joo, puhut ihan koko luomakunnan kaikkien miesten suulla ja mandaatilla, eikö niin?
Itse pidän tatskoista ja miehiä aina riittänyt. :)
Ap:n ongelma ei ole tatuoinnit vaan kyvyttömyytensä ymmärtää asioita yleensä.
No miehetkin ajavat päänsä kaljuksi vaikka hyvin tietävät että se rumentaa.
Eipä sellaisia naisoletettuja miehet kiinnosta.
Miehet on ihan samalla tavalla homogeeninen massa kuin työttömät.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niib homogeeninen massa kun tulee kyse kiinnostuksesta naisiin että ap voi näin huolettomasti puhua kaikkien miesten puolesta.
Niinhän ne ovat. Yhteen aivosoluun ei paljon vaihtelua mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Silti naiset haluavat ottaa niitä, tietoisesti "rumentaa itseään". En ymmärrä.
Ehkä naiset haluavat elämäänsä jotain muutakin sisältöä kuin tuntemattomien miesten miellyttämisen? Eli suomeksi: mielipiteesi tästä asiasta ei kiinnosta naisia, oli tatuointeja tai ei.
Jotkut tykkää naapurintytöistä ja jotkut vähän horahtavammista. Sanoisin kuitenkin, että aivan samaan malliin valtaosa miehistä pökkisi horonaista kuin naisetkin innostuu jännämiehistä, vaikka muuta yritetään väittää. Sellanen villi tapaus vaan herättää enemmän seksiviettejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän tatskoista ja miehiä aina riittänyt. :)
Olen tapaillut tatuoituja naisia, mutta jos olisin saanut valita saman ilman tatuointia, olisin valinnut
Olen 100 % samaa mieltä. Vielä 1980-luvulla tatuointeja oli ainoastaan merimiehillä, rekkakuskeilla ja rikollisilla ja siis miehillä. Olen ihmetellyt tuota samaa. Onko sellainen asia kuin viehättävyys ja naisellisuus nykyään poissa muodista. Sellainen ei ole perustelu, että haluaa erottua massasta (Sellainen on vain hyvin lapsellista kuvitelmaa). Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen - iästä riippumatta - erottuu massasta OMALLA HENKISELLÄ PERSOONALLISUUDELLA. Onko edessä sellainen aika, että naiset rupeavat kulkemaan kontiosaappaissa ja raappahousuissa??? Toivottavasti ei! Sellainen ei ole todellista tasa-arvoa, että naiset yrittävät olla enemmän "äijiä" kuin miehet. Todellista tasa-arvoa on se, että naiset ovat ylpeitä naisellisuudestaan!!!
Vierailija kirjoitti:
No miehetkin ajavat päänsä kaljuksi vaikka hyvin tietävät että se rumentaa.
Täysikalju voi olla paremman näköinen kuin päälakikalju. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 100 % samaa mieltä. Vielä 1980-luvulla tatuointeja oli ainoastaan merimiehillä, rekkakuskeilla ja rikollisilla ja siis miehillä. Olen ihmetellyt tuota samaa. Onko sellainen asia kuin viehättävyys ja naisellisuus nykyään poissa muodista. Sellainen ei ole perustelu, että haluaa erottua massasta (Sellainen on vain hyvin lapsellista kuvitelmaa). Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen - iästä riippumatta - erottuu massasta OMALLA HENKISELLÄ PERSOONALLISUUDELLA. Onko edessä sellainen aika, että naiset rupeavat kulkemaan kontiosaappaissa ja raappahousuissa??? Toivottavasti ei! Sellainen ei ole todellista tasa-arvoa, että naiset yrittävät olla enemmän "äijiä" kuin miehet. Todellista tasa-arvoa on se, että naiset ovat ylpeitä naisellisuudestaan!!!
Määrittele "naisellisuus".
No jospa ap sitten keskityt vonkaamaan niutä tatuoimattomia. Mikä ongelma tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Turha yleistää. Olet vain kateellinen tatuoiduille naisille.
On kyllä niin väsynyt tuo ainainen "oot kateellinen", jos joku ei pidä samoista asioista. Joo, miksi pitää sitten sanoa olevansa niitä vastaan. No, koska aloittaja halusi provosoida tatuoituja naisia.
Miksi oikeasti joku, etenkin toinen nainen olisi kateellinen tatuoiduille naisille? Jos olisi, niin kävisi varmaan itsekkin leimaa ottamassa.
Itse en ota, koska pidän niitä rumina. Jos jollain toisella on, ei kiinnosta pätkääkään.
Taidan mennä ottamaan tästä sellaisen merimiestyttö pin up tatuoinnin.
Jokainen omat leimansa valitsee, mutta harvasta musteesta saa lisäpisteitä.
Turha yleistää. Olet vain kateellinen tatuoiduille naisille.