Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveän huono olo ja taloudelliset ongelmat

Vierailija
02.12.2018 |

Olen siis kohta vuoden ollut sairaslomalla hoitoalan työstäni masennuksen takia. Tein sitä ennen puolikasta työaikaa. Nyt sairaslomalla rahat ei kohta riitä ja säästöt käytetty. Keva juuri hylkäsi hakemukseni eli en saa sitä puolikasta enää kevasta vaan vain sairaspäivärahan kelasta. Tämä tarkoittaa että pienet tulot putosi 600€:lla ensi vuoden alussa. Piti uudelleen kouluttautua mutta joudun varmaan menemään takaisin töihin. Tää rahattomuus ahdistaa suuresti..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Ei varmaan auta, mutta meitä on muitakin, jotka joutuu masennuksesta huolimatta käymään töissä talouden takia. Olen yrittänyt ajatella, että niin kauan käyn töissä, että saan potkut. Sitten saan ainakin hetken ansiosidonnaista. Ehkä sillä aikaa sitten saan itseni kuntoon. Eli jos jalat kantaa, niin töihin vaan vaikka ahdistaisi niin että itkettää, tai vaikka välillä pyörtyisi väsymyksestä. Olen pahoillani, eipä ole muuta neuvoa. Jos talous menee kuralle, niin ei sulla tule olemaan ainakaan helpompaa. Ootko yhtään toipunut saikun aikana? Jos, niin onko sulla ketään, joka voisi edes vähän tukea taloudellisesti esim muutaman kk:n? Jos kuitenkin toipuisit vielä vähän lisää niin töihin paluu olisi helpompaa. Pystytkö vaihtamaan työpaikkaa, osastoa tms? Joskus nuo masennusoireet voi johtua huonosti organisoidusta työstä tai k*pää työ"kavereista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan