Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuminen ja muiden kommentit

Vierailija
02.12.2018 |

Olen ollut hyvin lihava. Nyt olen laihtunut 25kg ja melekein saman verran on vielä matkaa että pääsen normaalipainoon. Olen iloinen saavutuksesta tähän asti ja innoissani jatkan elämäntapamuutosta.

Ympäristöstä on tullut positiivista palautetta mutta myös paljon outoja kommentteja. Minulle on töissä sanottu ”Kyllä sä kohta lihot takaisin” ja vaikka mulla on vielä reilu ylipaino om sanottu että pitää lopettaa laihduttaminen ettei mene liikaa paino alas. Onko muillekin käynyt tuollaisia?

Ihmettelen kyllä hirveästi suhtautumista. Itse olen aina iloinen kun muut onnistuu laihdutuksessa. Tietenkin olen ollut kateellinen mutta sen olen heille ihan sanonut. Että olen kateellinen kun en itse saa itseäni niskasta kiinni. Ja paljon olen saanut hyvina vinkkejä jotka on auttanut minua itseä nyt pudottamaan painoa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman kerran elämässä lähellä sairastua anoreksiaan. Jos elämä on muuten raskasta, tuntuu hyvältä kontrolloida omaa painoaan. Jotain on hallinnassa silloin. Laihana saa huomiota eri tavalla, sekin on totta. Sekin, että läheiset huolestuvat painon putoamisesta, ei hetkauta. Vähän kuin näyttäisi keskisormea kaikille riuduttamalla itseään. 

Runsas liikunta ja ruoka, joka ei ole tarpeeksi monipuolinen ja riittävä, on huono yhdistelmä. Onneksi nykyään nuoret ovat ravintotietoisempia, toivon ainakin näin. Kauneusihannekin on onneksi kauniimpi ja terveempi, ei mikään luurangonlaiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla