Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia noin 40V miehiä Tinderissä on tarjolla?

Vierailija
01.12.2018 |

Harkitsen liittymistä. PK-seutu. Kertokaa, kannattaako?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nelikymppisiä miehiä näet ympärilläsi? Samoja ihmisiä siellä on.

Vierailija
2/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä ja jänniä sekä kaikkea siltä väliltä, suurin osa on elähtäneitä kaljuuntuvia setämiehiä mutta voi löytyä myös muutama kapinen hopeakettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa myös mikä on tarjonta.

Vierailija
4/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa, koska itse olen siellä ;). No joo, en osaa sanoa. Kaipa siellä on vähän kaikenlaista menijää, mutta naisille luulisin olevan seuraa tarjolla. Itse lopetin kyseisen, kun en mitään järkevää löydä miehenä paitsi laskemalla rimaa riittävästi, jolloin taas oma mielenkiinto lopahtaa. Kannattaa kokeilla, sillä mitäänhän tuossa ei menetä paitsi ehkä oman mielenterveyden ja elämän siinä sivussa ;)

Vierailija
5/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, rikkaita, komeita ja älykkäitä tietty. Pelkästään. Sellasia, jotka ovat miehekkäitä, mutta herkkiä.

Vierailija
6/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa, koska itse olen siellä ;). No joo, en osaa sanoa. Kaipa siellä on vähän kaikenlaista menijää, mutta naisille luulisin olevan seuraa tarjolla. Itse lopetin kyseisen, kun en mitään järkevää löydä miehenä paitsi laskemalla rimaa riittävästi, jolloin taas oma mielenkiinto lopahtaa. Kannattaa kokeilla, sillä mitäänhän tuossa ei menetä paitsi ehkä oman mielenterveyden ja elämän siinä sivussa ;)

Eli naisen luonne, äly ja ulkonäkö on sivuseikka ja ikä ratkaisee.

Vierailija
7/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sieltä ei löydä, mutta ehkä se  on ihan hyväkin.

Vierailija
8/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
9/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen, lapsia edellisestä liitosta, en mikään erityisen hyvännäköinen vaikka pidän itsestäni huolta ja osumia tuli silti ihan tarpeeksi ja rakas löytyi viikossa.

Vierailija
10/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen, lapsia edellisestä liitosta, en mikään erityisen hyvännäköinen vaikka pidän itsestäni huolta ja osumia tuli silti ihan tarpeeksi ja rakas löytyi viikossa.

Kiva juttu. Itsellä taas ei lapsia, komea kuulemma, korkeasti koulutettu, pitkä ja tumma. Fiksu ja hyväkäytöksinen. Mätsejä tulee silloin tällöin, mutta kukaan ei vastaa tai kirjoittele mitään. Omalla kohdalla ei toiminut ja en etsi mitään 20 vuotiaita tyttöjä, mutta turhaan tuosta jankata taas sadannetta kertaa. Sänkyseuraa olisin saanut ja kolmen kimppaa sekä mitä lie, mutta siinä kaikki. Juu ei kiitos.

Vierailija
11/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu. Itsellä taas ei lapsia, komea kuulemma, korkeasti koulutettu, pitkä ja tumma. Fiksu ja hyväkäytöksinen. Mätsejä tulee silloin tällöin, mutta kukaan ei vastaa tai kirjoittele mitään. Omalla kohdalla ei toiminut ja en etsi mitään 20 vuotiaita tyttöjä, mutta turhaan tuosta jankata taas sadannetta kertaa. Sänkyseuraa olisin saanut ja kolmen kimppaa sekä mitä lie, mutta siinä kaikki. Juu ei kiitos.

Miksi ihan tavallinen nainen ei kelpaa?