Missä olet tavannut puolisosi, jos et pidä baari- ja yöelämästä?
Kommentit (68)
Bussipysäkillä Myyrmäessä v.1971. Joka aamu oltiin samaan aikaan lähdössä Helsinkiin. Jossain vaiheessa alettiin jutella.
Vierailija kirjoitti:
Bussipysäkillä Myyrmäessä v.1971. Joka aamu oltiin samaan aikaan lähdössä Helsinkiin. Jossain vaiheessa alettiin jutella.
Juuri tämän pelossa pidän suuni kiinni ulkona liikkuessa.
Mies 42, sinkku.
Lapsuudenkodin naapurinpojan kanssa olen naimisissa. Pieninä leikimme yhdessä, teini-iässä yhteys katkesi. Vuosia myöhemmin kohtasimme kotipaikkakunnalla ja siitä se sitten lähti. Nyt kymmenisen vuotta oltu yhdessä, kaksi lasta löytyy :) ei tarvinnut pitkältä etsiä!
Suomi24 chatissa vajaa kymmenen vuotta sitten.
N27
Naapurintyttö kirjoitti:
Lapsuudenkodin naapurinpojan kanssa olen naimisissa. Pieninä leikimme yhdessä, teini-iässä yhteys katkesi. Vuosia myöhemmin kohtasimme kotipaikkakunnalla ja siitä se sitten lähti. Nyt kymmenisen vuotta oltu yhdessä, kaksi lasta löytyy :) ei tarvinnut pitkältä etsiä!
Tuntuiko oudolta alusssa? Mulla on myös tällainen lapsuuden kaveri, mutta hän tuntuu edelleenkin kuin veljeltä, vaikka emme ole tavanneet yli 10 vuoteen.
Menin kesällä alasti mela tanassa kaupungille kävelemään. Palatessa nykyinen vaimoni roikkui siinä kiinni. Siitä se sitten alkoi.
Deittinetissä 17 vuotta sitten. Minulla oli ilmoitus ja kirjoiteltiin pari viikkoa jonka jälkeen tavattiin. N44
Taksilla ajaessani tapasin edellisen kumppanin. Hän ajoi taksia.
N40
Vierailija kirjoitti:
Seksimessuilla.
Ihanko totta?
Menin yli 30 vuotta sitten pienen poikani kanssa tutustumaan palokunnan toimintaan avointen ovien päivänä. Siellä tuo ihana mies oli. Nykyään on jo siirtynyt palopäällikön tehtävistä eläkepäiville. Rakas on vieläkin minulle, pojalle ja yhteiselle lapsellemme. 💙
Koirapuistossa. Meidän molempien koirat olivat silloin pentuja. Nyt toinen jo hiljattain edesmennyt ja toinenkin vanhus..
N34
No ihan ekan kerran tavattiin leikkipuistossa. Mä olin 4v. ja mies seitsemän vuotta vanhempi. Varsinainen suhde alkoi vasta aikuisiällä sillä pielessä kun oltiin kumpikin kalastamassa ja alettiin siinä jutustella. Yhdessä ollaan oltu pian kymmenen vuotta.
N33