Missä olet tavannut puolisosi, jos et pidä baari- ja yöelämästä?
Kommentit (68)
Opiskeluaikana osakuntatalolla, oltiin molemmat vapaaehtoisia mutta eri työryhmissä, juhlissa tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tapasin vaimoni - joka ei pidä baarielämästä - kantabaarissani kymmenen vuotta sitten. Ikäni ei taida liittyä aiheeseen millään tavoin.
P ja S
Baarissa, 45 vuotta sitten. Edelleen yhdessä.
Törmättiin satunnaisesti taloyhtiön pyykkituvassa. Juteltiin ja eräänä päivänä himot ottivat yliotteen. Siitä lähtien oltu yhdessä.
N49
Ystävän järjestämissä illanistujaisissa
N26
Koulussa. Tästä aikaa jo 20 vuotta.
Tapasin mieheni parikymppisenä opiskelun merkeissä. Yhdessä siitä lähtien. N53
Match makerina oli 12-vuotias kummityttäreni, joka kikkaili "Se oikea" -palstalla MTV3:n sivuilla. Juu, kauan sitten...
Asuttiin samassa opiskelijasoluasunnossa, tuleva vaimo muutti sinne koska hän näki minut ja juttelimme hieman kun hän oli tutustumassa eri asuntoihin.
M39
Sairaalassa, kun mies oli ruuvit reidessä kiinni jalka valjaissa. Olin sen hoitsu. 6 viikkoa se hauskuutti minua ja otti sen oman makoilun huumorilla. Ekan kerran kun näin sen, niin jalka kohti kattoa ja hirveä smile päällä. Sano, että kahvin unohdit. Annoin sille lääkkeet ja ajattelin sitä koko yön. Oli niin erilainen kun muut ihmiset.
Kun olin töissä yhdessä tapahtumassa. Tutustuttiin ja ihastuttiin sen aikana kun se kesti useamman päivän.
Baarissa hänet tapasin ekan kerran. Olin pitkästä aikaa piipahtamassa "ulkona", kun oli kaverin polttarit. Silti reissulta sitten jäi tuleva aviomies mulle.
24 vuotta yhdessä.
Deittipalvelu netissä. Nyt 10v yhdessä. Kaveri löysi samalta saitilta omansa, nyt 11v yhdessä.
Ulkomailla, kävelykadulla ja sitten seuraavana päivänä uudestaan. N27.
Ex-vaimo löytyi ystäväpiiristä (tuttavan pikkusisko). Eron jälkeinen naisystävä Tinderistä.
M40