Voiko tämä olla totta,kauramaidon suosio rajussa nousussa?
Se litku ei ole mitään muuta kuin kaurahiutaleet vedessä MONIKYMMENKERTAISEEN HINTAAN.Vinkki : Kotimaista kaurahiutaleet maksaa 0,69€ 1kg,jos tuolla naurettavalla litkulla pitää leikkiä.
Kommentit (105)
Juu, minäkin käytän kahvissa. Ihan siitä syystä, että juon kahvia kuitenkin harvakseltaan, niin kauramaito säilyy pikku purkeissaan avaamattomana huomattavasti pidempään kuin maito, kun kuitenkin sitä on kaapissa oltava, kun ei tule lähdettyä erikseen hakemaan aina kun kahvihammasta kolottaa.
Maitoa en siis osta nykyään ollenkaan. Mutta muuten kyllä maitotuotteita käytän.
Vierailija kirjoitti:
En millään usko, että saisin koostumukseltaan yhtä täydellistä ja maultaan pehmeää kuin Oatlyn iKaffe. Ja siihenhän on lisätty vitamiinejakin. Plus mä olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen, että mielelläni ostan sen valmiina. Ja siitä päätellen, että se on usein loppu niissä kolmessa ruokakaupassa, joissa minä käyn, niin moni muu on samaa mieltä. Juuri siis tämä iKaffe, muita yleensä kyllä on.
Muotia seuraaville on iKaffe. Muut ostavat halvinta, koska niissä ei oikeasti ole eroja. Meidän kaupassa trendi alkaa jo laantua, kun iKaffea jää jo varaston puolelle liikaa. Ison kaupungin keskustassa ollaan, täällä ne hipsterit viihtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, se kun on lähiruokaa toisin kuin samalla tilalla tuotettu lehmänmaito.
Osalla suomalaisista on vankka usko siihen, että prosessoitu kasvisjuoma on ekologinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurahiutaleita ja vettä blenderiin jonka jälkeen suodatus. Helppoa.
Vesi pitäisi tislata tai muulla tavalla "pudistaa" mauttomaksi. Olen yrittänyt tehdä monia kasvimaitoja, juurikin hinnan takia, mutta hanaveden maku pilaa ne. Olivat toki juotavia mutta eivät lähimainkaan yhtä hyviä kuin teollisesti tuotetut.
Ei se nyt vedestä johdu. Teollisesti tehdyt sisältävät sellaisia aineita, jotka saavat aikaan "hyvän maun" Ne näkyy siitä purkin kyljestä.
käytän oatlyn luomukauramaitoa ja sen purkin kyljessä lukee: vesi, kaura, merisuola. Mitäköhän näistä tarkoitit?
Tuo ei sentään ole rypsi/rapsiöljysotkua verrattuna muihin kaurajuomiin. Joissain luomulaatuisissa kasvijuomissa on merilevää, jossa on kalsiumia ja B12-vitamiinia. Tosin jos on maidoton ruokavalio syystä tai toisesta, niin kehoitan sen kalsiumlisän ottamaan enkä luottaisi pelkkään merilevään kalsiumin lähteen.
Haluatte tappaa suomalaisen maataloustuotannon.