Pitäisikö kertoa anonyymisti työkaverin vaimolle, että päädyimme suutelemaan hänen miehen kanssa pikkujouluissa?
Yksi asia johti toiseen ja loppuillasta suutelimme tanssilattialla..Nyt onkin hirveä morkkis asiasta. Heillä 2 pientä lasta ja vaikuttavat onnellisilta.:(
Pitäisikö kertoa miehen vaimolle anonyymisti? En välttämättä mainitsisi kenen kanssa suuteli.
N25
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi
Minä en ymmärrä yhtään näitä tällaisia vastauksia aina! Ajatelkaa sen vaimon kannalta. Jokainen ihan varmasti haluaisi tietää että voi lempata sellaisen häntäheikin mitä pikimmin! Parempi yksin kun tuhlata elämäänsä ääliön kanssa. Eli tottakai kerrot!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi
Minä en ymmärrä yhtään näitä tällaisia vastauksia aina! Ajatelkaa sen vaimon kannalta. Jokainen ihan varmasti haluaisi tietää että voi lempata sellaisen häntäheikin mitä pikimmin! Parempi yksin kun tuhlata elämäänsä ääliön kanssa. Eli tottakai kerrot!!
Oletko 15? Eiköhän se vaimo ole täysin tietoinen kaikesta, mitä pikkujouluissa voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ihmiset oikeasti pikkujouluissa suutelua pettämisenä? Täytyy olla aika huono itsetunto.
Oletko tosissasi? Siis että ihan aikuisessa parisuhteessa joku EI pitäisi?? Meillä menee raja jo paljon paljon ennen suutelua. Suutelu olisi jo todennäköisesti ero.
Ajatuskin jonkun toisen miehen suutelusta ällöttää minua, joten jos puolisoa taas sellainen kiinnostaisi, niin mitä järkeä olisi jatkaa liittoa siinä vaiheessa? Eihän silloin olla ollenkaan samalla aaltopituudella.
Älä kerro. Miehen vastuulla tuo asia. Itse en haluaisi tietää, jos mies olisi suudellut toista ja juttu jäisi siihen.
Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos mieheni nuoleskelisi menemään muita. Jos mies ei sitä ite kykenis kertoo, nii toivottavasti joku muu sit vois.
Älä mene nolaamaan itseäsi. Vaimo tietää kyllä, jos mies on vilkkusilmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi
Oletko 15? Eiköhän se vaimo ole täysin tietoinen kaikesta, mitä pikkujouluissa voi tapahtua.
Olen ihan aikuinen kolmekymppinen naimisissa oleva ihminen, ja pikkujouluihin menoonko sinun mielestäsi kuuluu lupa pettää? Ei meillä ainakaan ole koskaan kuulunut, joskaan ei erikseen ole edes kiinnostanut missään pikkujouluissa kumpaakaan juurikaan käydä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. On myös tärkeää mainita yksityiskohtia, jotta hän uskoo tarinan. Paikka, aika, muut läsnäolijat, jotka näkivät tapahtuman jne.
Niinpä. Muutenhan puoliso ei ymmärrä miksi häntä naueskellen osoitellaan sormella eri tilanteissa, kutsutaan kolmanneksipyöräksi ja tyhmäksi luuserilehmäksi.
Ap, työnsikö mies paksun ja suonikkaan kielensä syvälle sisääsi ja liikutteli sen kärkeä ylös ja alas? Se on myös hyvä mainita yhteydenpidossasi miehen puolisoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi
Olen ihan aikuinen kolmekymppinen naimisissa oleva ihminen, ja pikkujouluihin menoonko sinun mielestäsi kuuluu lupa pettää? Ei meillä ainakaan ole koskaan kuulunut, joskaan ei erikseen ole edes kiinnostanut missään pikkujouluissa kumpaakaan juurikaan käydä.
Luultavasti miestäsi kolmenkympin kriisissä tai viidenkympin villityksessä kiinnostaa sitten käydä erikseen kun ei muuten pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi
'
Koskee myös kalareissuja, saunailtoja, työmatkoja, you name it. Koskaan ei voi olla satavarma, ellei ole kahleissa patterissa. Tosin murehtiminen on turhaa, jos toinen on mennäkseen, se menee vaikka lounastauolla, minkä varmaan se vaimokin tietää.
Muut juhlijat kokoontuivat ympärillenne yllyttämään ja kuvaamaan kun ratsastit miehellä riehakkaasti nauraen. Muistat kai tuon iloisen hetken pikkujouluistasi?
Oliko niitä pussailijoita useampia?
Asia on miehen ja hänen vaimonsa välinen, ei kuulu sinulle, mikä ihmeen kakara olet !
Voi ei noita videoklippejä mitkä kiertää verkossa. Aika noloa!
Vierailija kirjoitti:
Miksei noita heitetty ulos?
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kiva mennä töihin maanantaina. :D
Epäilisin seurahovia.
Siellä aina tapahtuu.