Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö te muut aluslakanan molemmin puolin?

Vierailija
01.12.2018 |

Itse teen niin että kun lakana on ollut käytössä noin pari viikkoa, käännän lakanan toisin päin ja käytän senkin puolen 2 viikkoa. Olen saanut kuulla olevani outo, mutta en usko että olen muka ainoa joka näin tekee?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut ymmärtää mikä on aluslakanan pointti.

Vierailija
2/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuollaisesta, mutta miksei... Voisihan sen kääntää kaikkiaan 3 kertaa: jalkapää - tyynypää vielä molemmin puolin 😁😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi he le vet ti, en tajua kuka voi elää noin p a s k a sesti. Minä vaihdan kerran viikossa petivaatteet.

Vierailija
4/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Likaat tuolla tavalla sijauspatjan. En ikinä kääntäisi lakanaa ja vaihdan viikottain.

Vierailija
5/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ensin petauspussin ja sitten aluslakanan poikittain, siirtelen puhdasta puolta, että petauspatja pysyy paikoillaan.

Vierailija
6/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin kannattaa vaihtaa lakanat. Noin 4 päivän välein vaihdan ja patjatkin pitää tuulettaa ja pölyttää huiskalla vähintään kerran kuussa.

-Hetero Mies

Vierailija
7/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen saman alushousuille. Voi kääntää yhteensä neljä kertaa, joten viikon pärjää samoilla pikkareilla.

-Jouni 55

Vierailija
8/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Vierailija
9/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen niin että kun lakana on ollut käytössä noin pari viikkoa, käännän lakanan toisin päin ja käytän senkin puolen 2 viikkoa. Olen saanut kuulla olevani outo, mutta en usko että olen muka ainoa joka näin tekee?

No kuule ei se lakanan kääntäminen tee siitä yhtään sen puhtaampaa. Sehän on paperinohutta materiaalia, joten kyllä se kaikki sun hiet ja paskat imaisee läpi jo ihan muutamassa päivässä. Kandee vaihtaa kahdesti viikossa.

Vierailija
10/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan ylihygieeninen, kyllä pitäisi kuukausi mennä. 

Vierailija
11/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , koska haluan säästyä patjanpäällisen pesulta. Toki  senkin pesen mutten joka lakananvaihdon   yhteydessä. En ymmärrä ap:n tapaa toimia, meillä vaihtuu lakanat  puhtaisiin viikon-parin välein ja suihkussa käydään ennen petiin menoa.

Vierailija
12/12 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä en kerran pessyt pilluani kolmeen kuukauteen kun piti vetää piriä.