Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit Eurojackpotin (90 miljoonaa) niin eläisitkö terapiassa?

Vierailija
01.12.2018 |

Jos voittaisit Eurojackpotin (90 miljoonaa euroa) niin käyttäisitkö koko summan terapiaan? Laskin tuossa että jos terapia maksaa 100 euroa tunnilta niin vuorokaudessa (24 tuntia) se tekee 2400 euroa. Tuo 90 miljoonaa euroa riittää 37 500 vuorokauteen eli 102,7 vuoteen. Voisit siis olla ympärivuorokautisesti terapiassa yli sata vuotta eli ihan koko elämäsi. Sinun ei tarvitsisi vain "käydä" terapiassa vaan voisit oikein "elää" terapiassa. Tekisitkö niin? Itse vähän harkitsen. Ensin pitää vain voittaa se Eurojackpot.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää loppuelämää sulle vaaan. Hulluksi siinä vaan tulisi, mun mielestä. Ja mahtaisi aika käydä pitkäksi. Mikään ei ole niin tylsää kuin terapia.

Vierailija
2/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö mitään muuta elämältä halua?

Itse tekisin kaikkea muuta, ihan kaikkea, mutta terapiaan en turhaan menisi.

Vierailija
4/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nyt semmoista haluais? Ai niin... joku hullu tietty...

Vierailija
5/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö mitään muuta elämältä halua?

Itse tekisin kaikkea muuta, ihan kaikkea, mutta terapiaan en turhaan menisi.

Häh? Voiko elämältä haluta jotain muutakin kuin terapiaa?

Vierailija
6/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en tarvi terapiaa. Maksaisin laskuja, ostaisin isomman talon ja paremman auton.

Vierailija
7/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Vierailija
8/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se pari kertaa viikossa riittäisi 😆

Vierailija
9/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Tämä nyt ei ole edes hullu aloitus.

Vierailija
10/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Mistä tiedät että riittäisi? Mitä jos tarvitset enemmän? Eikö enempi ole parempi? Varmuuden vuoksi niin paljon kuin mahdollista! Eihän se välttämättä muutoin toimi.

Vierailija
11/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terapiassa eletä enkä kaipaa terapiaa. Sijoittaisin koko summa ja eläisin tuotolla. Harrastukseksi voisin ostaa Ranskasta vaikka pienen viinitilan.

Kuinka isoja ongelmia sulla ap on jos terppaan menee 90 miltsiä? Vaiko  tää taas joku limerenssijuttu?Tsiisus.

Vierailija
12/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Mistä tiedät että riittäisi? Mitä jos tarvitset enemmän? Eikö enempi ole parempi? Varmuuden vuoksi niin paljon kuin mahdollista! Eihän se välttämättä muutoin toimi.

Osta vaan itsellesi laitospaikka loppuelämäksi. Tekee sulle hyvää.

Vierailija
13/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollasen summan voittaisin, helpottas sen verran ettei terapialle ehkä olis tarvetta. Mutta mistä sitä tietää. Jos siltä tuntuisi, niin olis ainakin mahdollisuus ostaa kyseisiä palveluita.

Vierailija
14/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kysymys lottovoittajan terapiasta on hyvä. Todennäköisesti kannattaisi mennä terapiaan ja ottaa niin monta kertaa viikossa kuin mitä terapeutti suosittelisi. Rahojen käyttö olisi varmaan antoisampaa ilman vanhoja kaunoja ja traumoja. Kaikkia ei voitto tee onnelliseksi kun ihmissuhteet voivat romuttua.

Vierailija
15/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terve terapiaa tarvitse.

Vierailija
16/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ajattelen, että tämä köyhyys ja kitkuttaminen alkaa kohta tuntua pääkopassaa.

Siis en tarvitse terapiaa jos saisinjäkpotin. Päinvastoin. Käyttäisi kaikkeen mukavaan ja voisin paremmin. Kuin köyhänä.

Aina joku sanoo, että tulis hulluksi jos saisi paljon rahaa. Minä en, vaan tulisin hyvinkin iloiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä