Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murkkuikäisen selviytymispack - auttakaa ideoimaan! :)

Vierailija
01.12.2018 |

Ajattelin antaa murkkuikää lähestyvälle tyttärelle joululahjaksi eräänlaisen selviytymispakkauksen, johon tulee ainakin kuukautissiteitä ja tampoojena, ensirintsikat, joku valistusopas (suosituksia?), kasvojen puhdistusaine ja suklaata huonoihin hetkiin. Muita ideoita? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla oikea paikka kysyä :D

Jo ensimmäisellä sivulla varmasti ehdotetaan kortsuja useampaankin otteeseen keski-ikäisten, poikuutensa menettämisestä haaveilevien runkkarien toimesta.

Vierailija
2/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-buranaa, jos menkkakivut yllättää 

-oisko jotkut vara-alushousutkin, jos sattuu yllätysmenkat

-hajuvesi tai body mist, jos tykkää hajusteista

-kasvonaamio

- joku kiva koru :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu tyttäresi kanssa, älä ajattele sen puolesta, höösäät liikaa. Anna vaikka lahjakortti, voi ostaa mieluistaan kosmetiikkaa. Äläkä ainakaan kuukautissiteitä lahjaksi anna, sama kun sä saisit lahjaksi pöytärättejä.

Vierailija
4/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
5/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet ja tamponit menee samaan kategoriaan kuin wc-paperi. Ei kukaan halua niitä lahjaksi.

Vierailija
6/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo joululahja. Kokoa paketti valmiiksi ja anna se vaikka sitten, kun ne menkat oikeasti alkaa.

Vierailija
7/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaus siitä ettei enää ikinä käytä sanaa "murkkuikäinen"

Vierailija
8/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 14-vuotias ja älä anna sellasita pakkausta. Tulee varmasti joo helevetin hauska joulu...

Vierailija
9/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu tyttäresi kanssa, älä ajattele sen puolesta, höösäät liikaa. Anna vaikka lahjakortti, voi ostaa mieluistaan kosmetiikkaa. Äläkä ainakaan kuukautissiteitä lahjaksi anna, sama kun sä saisit lahjaksi pöytärättejä.

Vieläkin vi*uttaa lapsuuskodin aikaiset hammasharjat ja -tahnat sekä palasaippuat ynnä sukkapaketit...

Vierailija
10/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut häpeään jos äiti olis antanu mulle murrosiässä tuollaisen paketin.

Vierailija
11/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. 

Vierailija
12/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kuollut häpeään jos äiti olis antanu mulle murrosiässä tuollaisen paketin.

Mulla on oma tytärkin jo ohittanut murrosiän ja silti kauhea myötähäpeä jo ajatuksesta.

Vierailija
13/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Toi on vaan noloa.

Vierailija
14/14 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksen kultainen kirja, sieniopas ja syötävien metsäkasvien tunnistusopas. Luulen, että tulevaisuudessa selviävät ne, jolla on ainakin kaksi viimeistä taitoa. Ja käyttäytyä on hyvä osata, muuten meistä tulee metsäläisiä. Uusi testamentti on hyvä lahja. Lippuja balettiin ja oopperaan, Kansallismuseoon ja Ateneumiin. Olen köyhästä perheestä, mutta vanhempani yrittivät minua ainakin mahdollisuuksien mukaan sivistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi