Saako teidän miehet nukkua viikonloppuisin/lomilla sohvalla, kellarissa, autotallissa ym. jos sinne sattuvat nukahtamaaan
vaikka ei olisikaan mitään ongelmaa (känni, riita, epäsäännöllinen työaika,...)?
Kuulemma on jotain vialla jos mies EI kömmi sänkyyn muualle nukahdettuaan.
Kommentit (10)
Autotalliin ei saa nukahtaa, se on erillinen rakennus ilman lämmitystä. Kellarin kanssa sama juttu, siellä on kellarin olosuhteet eli kylmää ja kosteaa. Kesällä saa nukkua vaikka ulkoportailla, jos katsoo sen mukavaksi paikaksi.
Tietysti saa, mutta ihmettelisin kyllä jos nukahtaisi muualle kuin sohvalle, sen verran viileää on kellarissa, verstaassa ja autokatoksessa.
Kyllähän tuota kuulee, kun kerrotaan, että meillä on omat makkarit. Heti voivotellaan ja pahoitellaan, että on teidänkin välit mennyt noin huonoksi.. Jep, ehkä parhaimmat välit ikinä, kun saa nukkua rauhassa ilman toisen kuorsausta tms.
No joo, en aikuista miestä vahdi, jos vaikka sohvalle nukahtaa niin saa siinä minun puolesta nukkua ihan rauhassa.
Mun mies nyt ei satu vaan nukahtamaan mihin sattuu lomillaan... Olisko sun miehellä joku sairaus, kun tuollai vaan sammuu mihin sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota kuulee, kun kerrotaan, että meillä on omat makkarit. Heti voivotellaan ja pahoitellaan, että on teidänkin välit mennyt noin huonoksi.. Jep, ehkä parhaimmat välit ikinä, kun saa nukkua rauhassa ilman toisen kuorsausta tms.
Tämä olisi ihan minun unelma. Ehkä toteutuu kun lapset muuttaa kotoa ja jää ylimääräisiä huoneita.
Kyllä mä herättäisin, jos sohvalle nukahtais. Ei olis kiva aamulla herätä niska ym. kipeänä.
Leikkimökkiin se kömpii nukkumaan kesäaikaan, talvella puoliöämpimään varastoon. Ihan oma-aloitteisesti, että saa maata aamulla rauhassa. Sopii mulle.
Naapurin isäntä oli sammunut taksiin. Kuljettaja meni kysymään emäntää avuksi, että saadaan mies sänkyyn. Rouva kävi avaamassa autotallin oven ja käski vetämään miehen sinne. Ei tuonu tyynyä eikä peittoa.
Jos noin outoihin paikkoihin nukahtaa niin onhan siinä jotain vialla, siis miehessä. Toki vika voi vaimostakin löytyä:)