Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä ja ip-lehdissä yhtäkkiä on joistain tietyistä tyypeistä useita otsikoita, ilman että ovat tehneet mitään merkittävää?

Vierailija
01.12.2018 |

Epäilen, että tehtailevat niitä itse, saadakseen myyntiä jollekin mitä ovat lähiaikoina lanseeraamassa, vaatemallisto, kirja, meikkisarja, korusarja tai jotain. Ennen sitä pitää saada nimeä vaikka vähän negatiivisesti, että huomataan ja se auttaa myös tuotteen huomaamisessa. Jääköön nimet sanomatta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aloituksella ei ole mitään virkaa.

Hyvästi!

Vierailija
2/7 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli oikeita uutisia, nykyään riittää kun käy hankkimassa isommat tissit.

Vierailija
4/7 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä yritetään saada kohua kun on joku uusi kappale/tuote/mitä vaan tulossa. Yksi helppo tapa on syyttää jotain suuryritystä plagioinnista, ja muistaa vielä mainita uutisen lopussa että on muuten uusi juttu tulossa.

Vierailija
5/7 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oikeastiko ajattelet, että joku voisi tehtailla itse itsestään juttuja ja otsikoita johonkin lehteen? Kerrotko, kuinka se olisi mahdollista.

Kaikille avoimille nettipalstoille kukin voi toki kirjoittaa itsestään niin paljon kuin sielu sietä.

Vierailija
6/7 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen sana luo julkkiksia.

Vierailija
7/7 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat itse etsivät jutunaiheita Instasta jne. Odottavat päivityksiä ja tekevät sitten juttuja niistä. Ei sen ihmeellisempää.