Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot perityt piirteet

Mediaseksikäs
30.11.2018 |

Mitä huonoja piirteitä/geenejä ootte perineet vanhemmiltanne? Itse oon perinyt äidiltä tosi paksut jalat. Jopa alipainoisena näytän ihan siltä kuin olisin jaloista ylipainoinen. Nilkat todella paksut myös ja kävellessä jalat menee oudosti sisäänpäin. Perinyt äidiltä myös ylimääräisen rasvan kyynärpäissä ja paksut käsivarret, vaikka kuinka laiha olisin niin silti aina sellainen "läskikuoppa" kyynärpäissä kun kädet suorina. Isältä perinyt karkaavan hiusrajan, ja molemmilta vanhemmilta todella ruman nenän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisen selän. - olen tosin saanut myös hämmennykseni kehuja. - Joskus olen ajeluttanut selästni karvat pois, mutta kutina on ollut sen jälkeen hyvin voimakas ja karvat ovat kasvaneet pian takaisin. 

Vierailija
2/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän selän ja persjalat. Periytyy suvun miehiltä ja naisilta. Voisi hiukan katsoa kenen kanssa pariutuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykopatian...

Vierailija
4/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä taipumuksen masennukseen, isältä alkoholismiin. On kuulkaa mainio combo!

Vierailija
5/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä perin isot rinnat ja leveän lantion (olisin halunnut olla siro ja kapealanteinen kuten siskoni),  ja isältä heterokromian.

Vierailija
6/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidiltä taipumuksen masennukseen, isältä alkoholismiin. On kuulkaa mainio combo!

Samis👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan