Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllättävä ehdotus

Cylper
30.11.2018 |

Onko joku sellainen henkilö tehnyt aloitteen seksiin, jolta ette ikinä olisi uskonut?

Yllätyin täysin kun tätini ehdotti mökillä, että tulisin hänen viereen nukkumaan. Oli koko päivän ollut jotenkin omituinen - katseli silmiin ja muutenkin.

Kiemurtelin jotain enkä mennyt. Olin silloin parikymppinen ja täti jotain 45. Asia on vaivannut ja ehkä kaduttanutkin - toista tilaisuutta ei tullut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites nyt kun täti on 70 ja sinä vähän kypsempi niin kokeileppas miltä suihinotto ikenillä tuntuu kun ei ole hampaita tiellä

tietysti katselet sillä silmällä sitä ensin viikon

Vierailija
2/2 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehnyt. Parikymppisiä oltiin molemmat. Molemmat myös poikia. Minä homo, kaveri oli hetero. Eräänä yönä olin kaverin isän luona ja mulla oli oma speciaalipeti talon yläkerran vierashuoneessa. Makoilin sitten sielä, kattelin kännykän ruudulta jotain. Havahdun kun kaveri yhtäkkiä pöllähti mun viereen sinne hyvin kapeaan sänkyyn ”mitäs kattelet”. Siinä sitten molemmat kalsarit jalassa maataan selällään peiton alla ihot ihan toisissaan kiinni ja mietin vain päässäni, että mitäs hittoa nyt tapahtuu. Samoin mietin, että onpa toinen ihminen vähän helvetin kuuma siis fyysisesti kuuma, siis kyllä mä sen tiesin mutta tuo oli kuin lämpöpatteri olis ollu ihossa kiinni. Tunnelma oli todella outo. Tää ei kuitenkaan päätyny seksiin, eikä yhtään sen enempään kuin että sen käsi oli mun mahan päällä todella lähellä alapäätä. Kuitenkin ajoin sen pois, silleen kun siinä peiton alla tuli oikeasti pirun kuuma ja väsytti. Mutta asia jäi vaivaamaan niin paljon, että vuosia myöhemmin kysyin asiasta. Kaveri sitten myönsi, että kyllä se oli vähän niinku ajatuksena. Olin kuitenkin tyytyväinen siihen, ettei mitään tapahtunu. Kaveruus oli arvokkaampi asia kuin seksi, joka olisi saattanu tuhota koko jutun. Tosin se on kyllä ihan mukiinmenevän näkönenkin. Ettei yhtään olis pahaksi pistäny vaikka jotain olisikin tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla