Roikkuvat rinnat on kiinteitä rintoja kauniimmat ja seksikkäämmät
Roikkuvat rinnat näyttävät ihanan feminiinisiltä ja eroottisilta vapaina tai liiveissäkin. Kiinteät rinnat näyttävät muovisilta/silikonisilta tekorinnoilta.
Kommentit (9)
Läpsyttele vaan niitä ajokoiran korvias aikasi kuluksi.
Kyllä aikuisen naisen rinnat saavat roikkua. Ne ovat oikeasti seksikkäät. Siis olen mies.
Ovat! Ja voisin lisätä että synnyttäneen naisen pehmoiseen masuun on ihana haudata kasvonsa, tänäkin iltana. Näitä juttuja eivät monet miehet, eivätkä naisetkaan vaan tajua.
-M39
Vierailija kirjoitti:
Läpsyttele vaan niitä ajokoiran korvias aikasi kuluksi.
Ei minulla itselläni ole sellaisia, mutta pidän roikkuvista, pehmeistä ja suurista rinnoista. Sellaiset ovat kerrassaan ihastuttavan eroottiset ja seksikkäät sekä naiselliset.
Vierailija kirjoitti:
Ovat! Ja voisin lisätä että synnyttäneen naisen pehmoiseen masuun on ihana haudata kasvonsa, tänäkin iltana. Näitä juttuja eivät monet miehet, eivätkä naisetkaan vaan tajua.
-M39
Olet oikeassa. Pehmeä vatsakin on todella eroottinen. Siis nainen voi olla hoikka tai normaalipainoinen ja hänellä silti on pehmeä vatsa --
ei tarvitse olla lihava missään nimessä -- mutta pehmoinen masu on niin eroottinen ja tuntuu hyvältä koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku läski mamma fantasioi. Kuka haluaa lihavaa akkaa, riippuvine roikkotisseineen ja läskeineen?
Olen itse hoikka, mutta pidän normaalipainoisesta naisesta, jossa on übernaisellisia kurveja: samalla iloa silmille sekä muotoja, joita on aivan taivaallisen ihanaa koskettaa.
Nro 7: minä voisi todellakin tulla sinuakin halimaan, jossen olisi tässä jo työllistetty. Kaikki eivät tosiaan ymmärrä mitä kiihottavuus on. Maailma on jännä paikka.
-M39
Roikkuvat rinnat ovat myös ihanan pehmeät. Pienet, kiinteät rinnat tuntuvat puolikiinteiltä möykyiltä ja melkein kuin lihaksilta.