Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin olla pirteä, positiivinen ja elämäniloinen.

Vierailija
30.11.2018 |

Olen kärttyinen, keski-ikäinen ja lyhytpinnainen. Kuinka muuttua positiivisemmaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula ja laita suupielet ylöspäin.

Vierailija
2/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää että elämä on mahtavaa ja alkaa sitten levittämään iloa ja hyvää mieltä ympärilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kärsimyksen juuri on se ettei hyväksy itseään sellaisena kuin on. Itse olen onneksi iän myötä hyväksynyt sen etten ole mikään luonnostani energinen ja positiviinen ihminen, ja että se on aivan ok.

Vierailija
4/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö asioita, jotka tuovat sinulle hyvää mieltä? Onko sinulla aikaa itsellesi? Nukutko tarpeeksi?

Itsellä nämä ovat avaimet elämäniloon ja positiivisuuteen. Toki ihmiset ovat erilaisia, ja joidenkin peruskatsomus vain on lähtökohtaisesti kielteisempi. Kuitenkin se, että haluaisit olla positiivisempi, kertoo ettet ehkä ole luonnostasi negatiivinen.

Vierailija
5/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sisäistää että meillä kaikilla on vain yksi elämä ja se voi päättyä koska tahansa.

Miksi siis tuhlata yhtään aikaa siitä mökötykseen ja kiukutteluun?

Ennemmin pitää hauskaa ja luo iloa ympärilleen.

Vierailija
6/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laula ja laita suupielet ylöspäin.

Niin tosiaan, kuulemma tutkimusten mukaan tekohymykin piristää mieltä. Ja jopa se, että laittaa kynän suuhunsa poikittain niin, että kynä venyttää huulia hymyasentoon. Tämä voisi olla ratkaisu kärttyiselle keski-ikäiselle?

Vierailija
7/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä vinkkasi, että kannattaa ottaa alakuloon sinkkiä, d-vitamiinia, b12-vitamiinia ja rautaa. Olen kokeillut näitä muutaman päivän, ja olo on parempi. Unikin tuli paremmin. Kannattaisiko kokeilla?