Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runsas karvoitus kasvoilla

Vierailija
30.11.2018 |

Olen nainen, mutta kasvoillani kasvaa karvaa miestyyppisesti. Ylähuulen päällä on siis runsas 0.5 cm viiksikarvoitus, alahuulessa ja alahuulen alla on lyhyempää karvoitusta ja leuassa kasvaa karvaa. Kaikki nämä karvat ovat vaaleita, mutta niitä on runsaasti ja ne näkyvät hyvässä valaistuksessa. Olen ihan pulassa asian kanssa. Onko kohtalotovereita ja jos on niin onko syytä löytynyt ja onko jokin auttanut? Olen käynyt sekä gynekologilla että ihotautilääkärillä eikä ole löytynyt mitään selitystä asialle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut noin, mutta mulla on lisäksi koko naamassa lyhyempää untuvaista vaaleaa karvaa. Eipä ole menoa haitannut, ajelen naamakarvat vaan partaterällä joka toinen tai kolmas päivä pois niin ongelma ratkaistu. Ei ole koskaan tullut mieleenkään että olisi joku ongelma tai sairaus. 

Vierailija
2/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaiva on melko tuore ja olen siinä käsityksessä, ettei muilla tällaista vaivaa ole. En uskaltaisi alkaa ajelemaan, kun omaan taipumuksen karvatupentulehduksiin. Iho ärtyy nyppimisestäkin ja siihen menee melkoisesti aikaa...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaiva on melko tuore ja olen siinä käsityksessä, ettei muilla tällaista vaivaa ole. En uskaltaisi alkaa ajelemaan, kun omaan taipumuksen karvatupentulehduksiin. Iho ärtyy nyppimisestäkin ja siihen menee melkoisesti aikaa...

Ap

Ok jos on yhtäkkiä tullut tuo niin hyvä sitten varmaan selvittää mitä on. Mulla on tosiaan teini-iästä asti aina ollut runsaasti naamakarvaa, samoin äitini on aina ajellut naamaansa. 

En ole tiennytkään että kasvoihinkin karvatupentulehduksia tulisi. Mulla tulee niitä aina alapäähän jos yritän sieltä ajella karvoja, mutta kasvoihin ei ole koskaan tullut. 

Vierailija
4/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni ei käsittääkseni tällaista vaivaa ole ollut, mutta itse olen kyllä aina ollut verrattain karvainen ja kaipa se iän myötä pahenee. Sääriin olen tosiaan saanut jäätäviä karvatupentulehduksia ja sen takia kasvojen sheivaaminen arveluttaa.

Minulla on säännöllisessä käytössä muutamiakin lääkkeitä, mutta minkään annosta ei ole muutettu aikoihin, joten ei ehkä johdu niistäkään. Kuitenkin jos jollakulla on jokin lääke moista aiheuttanut, olisi kiva kuulla.

Ap