Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainoskatkot ja mainokset pilaavat television katselun.

OnkoPakko
30.11.2018 |

Oi niitä aikoja, kun mainoskatkot olivat lyhyempiä ja niitä oli määrällisesti vähemmän. Nykyään Salkkareiden 22 minuutin jakson aikana tulee se kaksi mainoskatkoa, jotka kestävät ikuisuuden.

Sen lisäksi että mainoskatkot tuntuvat kestävä pienen ikuisuuden, on mainoksista tehty mahdollisimman ärsyttäviä.

Ärsyttävimmät mainokset:

O'keefs working hands. Kuinka monta kertaa tuon helvetin nimen voi sanoa yhden mainoksen aikana?

Haribo matador mix: Miksi aikuiset puhuu lasten äänillä?

Kysyin hammaslääkäriltä ja ienten välissä on vielä plakkia. Me tiedämme tämän jo, sähköhammasharja putsaa paremmin kuin tavallinen hammasharja.

Prisman ruotsinkieliset mainokset. Ei, ei ja ei.

DNA mainos, jossain ärsyttävä laulu ja kaikki on pinkkiä.

Priorin extra. "Miten sun tukka pysyy noin paksuna?" Kuuluu samaan luokkaan vitaepro mainosten kanssa.

Trivago. Aina kun pamahtaa ruutuun niin kanava vaihtuu. Vaihtakaa nyt edes se nainen siinä mainoksessa tai keksikää jotain uutta.

Meikki mainokset, jossa laitettu pakkelia/ripsiväriä 10 kiloa. No kai niistä ripsistä tulee näyttävämmät, kun niihin laittaa puoli purkkia ripsiväriä.

Osaan olla herkkä ja herttainen, vaikka vastassa on hiivatulehdus. Canesten. Miksi sitä pitää mainostaa televisiossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennan boksille kaikki kiinnostavat ohjelmat ja pikakelaan mainokset yli.

Vierailija
2/4 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevien ohjelmien esittely pätkät ärsyttävät, itse ohjelmia en katso ne ovat yleensä roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato YLEä. Ei mainoksia ja ohjelmat laadukkaampia kuin mainospazkakanavilla.

Vierailija
4/4 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kestäisin typerätkin mainokset, jos ne eivät tulisi viisinkertaisella volyymilla itse ohjelmaan verrattuna. Esimerkiksi formulakoosteet ovat tästä syystä katsomiskelvottomia.