Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun Saramäen vangit lakkoon – haluavat lomia ja koulutusta!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siellä ole jotkut "nimivangit" ole alkanut tätä järjestelemään ja muut sitten lähteneet mukaan oman terveytensä vuoksi. Sinänsä minulle ihan sama, vaikka mätänisivät koppeihinsa ilman mitän virikkeitä. 

Vaikea käsittää miten vankiloihin voi muodostua tuollainen hierarkia. Mitä jos jossain ala-asteella kovikset käyttäytyisivät noin? Eiköhän siihen puututtaisi kovalla kädellä ja nopeasti.

Tämähän on ihan normaalia touhua vankilassa. Aina ollut ja aina tulee olemaan. Suljettu yhteisö on aina oma lukunsa; varsinkin kun joukossa pyörii väkivaltaisia ihmisiä.

Vierailija
22/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Turun vankila on ainoa, jossa ei pääse lomille. Minua ottaa päähän vankilanjohtajan paskanpuhuminen lehdistössä. Joka ikisessä jutussa hän kaunistelee päätöksiään ja vankilan mielivaltaa, järjestäytyneenä rikollisryhmänä pidettyyn moottoripyöräkerhoon kuuluva, äskettäin vapautunut vanki kertoo Seiskalle.

– Riihimäen vankila on vielä korkeamman turvallisuusluokan vankila, ja tiedän sieltä muita rikollisryhmänä pidettyyn kerhoon kuuluvia, jotka pääsevät lomille, lakkouhkauksessa mukana ollut ex-vanki lisää".

:,( Kyllä minä niin kyynelen vuodatin tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siellä ole jotkut "nimivangit" ole alkanut tätä järjestelemään ja muut sitten lähteneet mukaan oman terveytensä vuoksi. Sinänsä minulle ihan sama, vaikka mätänisivät koppeihinsa ilman mitän virikkeitä. 

Vaikea käsittää miten vankiloihin voi muodostua tuollainen hierarkia. Mitä jos jossain ala-asteella kovikset käyttäytyisivät noin? Eiköhän siihen puututtaisi kovalla kädellä ja nopeasti.

Tämähän on ihan normaalia touhua vankilassa. Aina ollut ja aina tulee olemaan. Suljettu yhteisö on aina oma lukunsa; varsinkin kun joukossa pyörii väkivaltaisia ihmisiä.

Aina tulee olemaan? No enpä tiedä, voisi kai sen ainakin yrittää lopettaa.

Vierailija
24/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee olemaan? No enpä tiedä, voisi kai sen ainakin yrittää lopettaa.

Eiköhän tuota ole yritetty ja yritetään koko ajan. Et taida tuntea linnameininkiä kovinkaan hyvin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan