Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt noihin lapsiin ja teineihin joita ei omat vanhemmat kuskaa

Vierailija
30.11.2018 |

Ihan kuin mua tai muitakaan vanhempia kiinnostaisi toimia taksina vieraille muksuille kun näiden omat vanhemmat ei viitsi kyydittää.
Jos olisi edes likimain vastavuoroista niin fine, sopii hienosti, mutta kuin on näitä loisia jotka ei tarjoa kyytiä ikinä, vaikka auto/autoja kyllä on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuskaa. Helppo homma!

Vierailija
2/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuskaa. Helppo homma!

En kuskaakaan, keksin vaikka tekosyyn, mutta kun niitä ruinauksia satelee silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomat voisi kyllä myös osallistua bensakuluihin, jos ei nyt ihan superköyhästä kyse.

Vierailija
4/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuskaan aina. Jos itse olen menossa, ei ole mitään ongelmaa ottaa lisää lapsia kyytiin

Ei maksa mitään! Ja samalla saa hyvän mielen kaikille

Vierailija
5/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuskaan aina. Jos itse olen menossa, ei ole mitään ongelmaa ottaa lisää lapsia kyytiin

Ei maksa mitään! Ja samalla saa hyvän mielen kaikille

No kyllä vaan maksaa, ikään kun kaikki asuisi samassa pihassa....

Ja usein kyse esim. harrastuskuskauksista kisoihin tms. joihin voi olla vaikka kymmeniä ellei satoja kilometrejä matkaa. Kalliiksi se tulee jos ei vuorotella.

Vierailija
6/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autottomat voisi kyllä myös osallistua bensakuluihin, jos ei nyt ihan superköyhästä kyse.

Usein ovat superpihejä, ei niinkään köyhiä... Kannttaisi kyllä miettiä kannattaako tehdä lapsia tai ainakaan hommata niille kuskaamista vaativia harrastuksia.

Vierailija
7/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty osa ihmisistä on syntymälokkeja. Eivät ehkä edes tajua hävetä.

Vierailija
8/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä sekin, että vieraan karonkan kanssa et niin vaan pysähdykään matkalla kauppaan tai mummin lumitöitä tekemään. Saatikka että veisit lapsen esim mäkkiin tai muualle kiiresyömään. Ota siinä sitten koko revohka kattomaan kun syötte... aina ei jaksaisi kaikkea suunnitella. Täytyy tulla suoraan kotiin jos kyytiläisiä.

Vierailija
9/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vaan kuskaa. Niitä ei kuskaa omatkaan vanhemmat niin tarkoitus oli varmasti että lapset kävelee.

Vierailija
10/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kyydit pitäisi korvata? Olen tarjonnut rahaa, mutta sitä ei oteta vastaan. Meillä ei ole autoa, ei ole varaa pitää. Lapsi kulkee yksin myöhään illalla kylmissään treeneistä kotiin bussilla, sekään ei kovin hyvältä tietenkään tunnu. Yritän järjetää hänelle kyytiä, mutta lapsi pelkää juuri sitä että häntä pidettäisiin lokkina ja suostuu menemään autoon jos joku varta vasten pyytää, muuten hän menee odottelemaan bussia yksikseen. Tuntuu aika kurjalta. Jos minulla olisi auto niin kuskaisin kaikki samaan suuntaan menevät kakarat, samallahan ne menevät. Moni ihminen on vain todella itsekäs, ja sen on nyt ymmärtänyt jo tämä meidän lapsikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän