Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kloriittia kaatui kylppärin laatoille!!

Hölmö
30.11.2018 |

Yritin jos kloriitilla olisi lähtenyt pilkkuja saumoista ja sitä kaatui kylpyhuoneen lattialle!! Huuhtelin kyllä pois mutta voiko se pilata kylpyhuoneen?
En missään tapauksessa käytä ainetta usein ja nyt pelottaa että aiheutin isoa vahinkoa, olen aika paniikissa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäri remontti on vääjäämättä edessä eikä se ole halpa.

Vierailija
2/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti näin? Voi hitto, ei minulla ole varaa sellaiseen nyt!! Onko se voimut vahingoittaa rakenteita? Varmaan pari desiä kaatui. En kai nyt nöin pienellä voi olöa hankkiutinut vuosiksi ongelmiin? Itkettää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuossa ole paljoa tehtävissä. Uusiksi menee kylpyhuone.

Vierailija
4/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kirjoitti:

Yritin jos kloriitilla olisi lähtenyt pilkkuja saumoista ja sitä kaatui kylpyhuoneen lattialle!! Huuhtelin kyllä pois mutta voiko se pilata kylpyhuoneen?

En missään tapauksessa käytä ainetta usein ja nyt pelottaa että aiheutin isoa vahinkoa, olen aika paniikissa

Höpsistä. Suihkuta siihen vettä tarpeeksi kauan. Pyyhi. Siinä kaikki.

Vierailija
5/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kirjoitti:

Höpsistä. Suihkuta siihen vettä tarpeeksi kauan. Pyyhi. Siinä kaikki.

Lisäys. Sori en tajunnut. Ei siihen auta mikään. Kylppäriremontti sulla edessä. Ei käy kateeksi.

Vierailija
6/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen aina kloriitilla laatat. Mitä luulet että ne laattoihin uimahalleissa käyttää?

Vierailija
7/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sieltä pois. Hajotat lopulta koko talon.

Vierailija
8/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että tuo tietää erittäin kallista remonttia. Lattia on lopullisesti pilalla. Olisi kannattanut miettiä ennen hösläämistä.

Vierailija
9/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään lattian vaihto todellakaan riitä yksinään, koska kloriitti kulkeutuu rakenteissa ja tuhoaa paraikaa kylppäriäsi kauttaaltaan. Kaikki sähkötyöt yms. Kaikki uusiksi. Todella, todella kallis ja aikaa vievä homma.

Vierailija
10/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sitä (vihreässä muovipullossa tavallisesti myytävää) kamaa, niin sen kuin pyyhkäiset rätillä pois, niin se on siinä.

Kaakelin pinnan se puhdistaa tehokkasti, eikä se tee sen laastille yhtään mitään.

( ...vaikutuksen laastin koostumukseen aikaansaamiseksi joutuit peittämään sen alle koko kylppärin lattian ainakin    10 cm:n verran, ja odottamaan varmasti ainakin  pari kuukautta vaikutusta. Eli se vaatisi väh. n.50 litraa kloriittia ja viikkotolkulla paikallaanseisomisaikaa vaikuttaakseen laastiin edes jotenkin)

Vierailija
11/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko toi teistä kivaa? Mä olen ihan oikeasti aika paniikissa täällä ja pelkään just noita asioita, vaikka tiedän että vittuilette. Mistä saa tietoa mitä oikeasti voi tapahtua? Mulla ei ole yhtään ylimääräistä rahaa ja koitan oikeasti elää tarkasti ettei tulisi mitään korvauskustannuksia edes vahingossa, joten tää aiheuttaa ihan oikeasti isoa stressiä. En tiedä näistä jutuista tai kemikaaleista yhtään mitään, ja yritän nyt oppia. Jos siis oikeesti ei ole hätää ja tiedätte sen, niin voin kertoa että mä en tiedä. :(

Vierailija
12/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Huolet pois!

Vierailija
13/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloriittihan imeytyy rakenteissa ja saattaa tuhota matkallaan useita kylpyhuoneita alemmissa kerroksissa, kloriittihan valmistetaan Alienin syljestä.

Vierailija
14/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, ei vahinkoa mitään, huuhtelet vain lattian, sillä selvä.

Vierailija
15/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kyseessä ei ole kerrostalo. Nimittäin moni ihminen joutuu jättämään kotinsa ja hakemaan kotia muualta koska joku päätti leikkiä kloriitin kanssa. Se hajoittaa talonrakenteet aika nopeasti ja talo on pakko purkaa.

Vierailija
16/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo. Jos ei, niin päälle haaleeta vettä ja pyyhi lattiakaivoon. Pese samalla lattia. Älä sekoita saippuan tai minkään rasvasen tai hapon, kuten etikan tai virtsan kanssa > muodostaa kloorikaasua.

Hyvää iltapäivää ja maukasta pullaa Kaffen kanssa.

Vierailija
17/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen aina kloriitilla laatat. Mitä luulet että ne laattoihin uimahalleissa käyttää?

Uimahallin laatat ja rakenteet on eriasia kuin tavallisen asunnon kylpyhuone. Ne on tehty kovempaa kulutusta ajatellen ja kestämään kemikaaleja.

Vierailija
18/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloriitti tietää täystuhoa lattialaatoille ja nyt kun olet huuhtonut sen viemäriin sama siellä eli pelkkä kylpyhuone remontti ei riitä vaan päälle vielä putkiremontti. KVG jos et usko tuhansia tapauksia maailman laajuisesti.

Vierailija
19/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää kotona jotain kloriittia? Sitten inistään, kun on hajuallergioita.

Vierailija
20/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kiusaa sua, ei tapahdu mitään.

Ethän edes tosissasi kysy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme