Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni velan pitäisi mielestäsi jo ensimmäisen treffikutsun yhteydessä kertoa, ettei halua lapsia, ikinä!

Vierailija
30.11.2018 |

Tilannehan on se, että jos vela seurustelee normaalin ihmisen kanssa, normaalin ihmisen on taivuttava velan tahtoon tai tulee ero. Ensimmäinen vaihtoehto ei ole mitenkään reilu ja toinen vaihtoehto tarkoittaa, että koko suhde oli turha molemmille.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olenkin ottanut lapsitoiveet hyvinkin nopeasti esiin kun tapailen mahdollisia tulevia kumppaneita.

Vierailija
2/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähtisitkö vaikka kahville? En muuten halua lapsia, ikinä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä päättelet että he eivät sano?

Vierailija
4/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo luki jo deittisovellusten profiilissa, niin ei mennyt kenelläkään aikaa hukkaan. 

(Tosin siitä huolimatta tuli yhteydenottoja yh-isiltä, kylläpä korpesi kun oli jo ehtinyt jonkun kanssa viikon intensiivisesti chattailla ja sitten tuli ilmi että omaa omien kupeiden hedelmän.) 

Vierailija
5/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-velan on myös treffikutsun yhteydessä kerrottava että aikoo tehdä lapsia.

Vierailija
6/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin aikanaan asian perinpohjin sinä iltana, kun alettiin seurusteleen. siis ennen kuin alettiin. Hyvin on mennyt. Muuten jos lapset on sulle tärkeitä, onko tullut mieleen KYSYÄ mitä mieltä toinen on?? N50+

Vierailija
7/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on deittiprofiilissa jo, etten halua lapsia. 

Vierailija
8/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi siis ei ole ongelmaa jos vela taipuu lapsia painostavan ihmisen tahtoon ja saattaa maailmaan lapsen josta ei ole vähääkään kiinnostunut?

Mua kyllä kylmää ihmiset joiden mielestä rakastuminen on "turhaa" jos se ei johda suhteeseen tai lapsiin. Mitä rakkautta sellainen edes on millä ei ole mitään muuta arvoa kuin välinearvo suvunjatkamiseen. Ameebatkin osaa jatkaa sukua, miten se voi olla joillekin ihmisille kaiken tarkoitus?

No ei tietenkään pidä taipua mutta ei myöskään kannata antaa toisen luulla että voisi perustaa perheen tämän kanssa. 

Vierailija
9/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap provoilee, tuo "normaalin ihmisen" paljastaa, jos otsikon jälkeen ei vielä sytytä.

Vierailija
10/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi siis ei ole ongelmaa jos vela taipuu lapsia painostavan ihmisen tahtoon ja saattaa maailmaan lapsen josta ei ole vähääkään kiinnostunut?

Mua kyllä kylmää ihmiset joiden mielestä rakastuminen on "turhaa" jos se ei johda suhteeseen tai lapsiin. Mitä rakkautta sellainen edes on millä ei ole mitään muuta arvoa kuin välinearvo suvunjatkamiseen. Ameebatkin osaa jatkaa sukua, miten se voi olla joillekin ihmisille kaiken tarkoitus?

Rakastuminen ON turhaa ja tuskallistakin jos haluaa omia lapsia ja toiselle se onkin ehdoton ei.

Vierailija
11/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös typeryys on mitä luonnollisinta ja viisaus niin harvinaista että sitä voi sanoa luonnottomaksi.

Siksi Maapallolla onkin kohta 8 miljardia ihmistä vaikkei planeetan kantokyky riitä elättämään niitä ja ilmastonmuutosta pukkaa. Mutta edelleen vain on luonnollista antautua viettiensä vietäväksi ja mollattava niitä jotka ostavat lisääntymättömyydellään koko ihmiskunnalle vielä hetken elinaikaa.

AP:n kanssa samaan normaalien kerhoon kuuluminen kyllä hävettäisi.

Vierailija
12/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin aikoinaan miehelleni etten halua lapsia jo ensimmäisillä treffeillä ja nyt jo 20 vuotta onnellisesti naimisissa. Siis ilman lapsia tietty.

Vierailija
13/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös typeryys on mitä luonnollisinta ja viisaus niin harvinaista että sitä voi sanoa luonnottomaksi.

Siksi Maapallolla onkin kohta 8 miljardia ihmistä vaikkei planeetan kantokyky riitä elättämään niitä ja ilmastonmuutosta pukkaa. Mutta edelleen vain on luonnollista antautua viettiensä vietäväksi ja mollattava niitä jotka ostavat lisääntymättömyydellään koko ihmiskunnalle vielä hetken elinaikaa.

AP:n kanssa samaan normaalien kerhoon kuuluminen kyllä hävettäisi.

Ei niitä lapsia liutaa tarvitse olla, kun jokainen tekee vain 1-2 niin ei se ihmiskunta mihinkään kasva.

Vierailija
14/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopuloinnin tarkoitus on lisääntyminen. Toki nykyään ihmislajilla on ehkäisyjä käytössä mutta eipä se lisääntymätön suhde ole silti luonnollinen. Eihän täällä olisi kuin joitain partenogeneettisiä eliötä jos kaikki lopettaisi lisääntymisen toistensa kanssa.

(öö, miksi tämä kommentti piti poistaa?)

Vierailija
15/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopuloinnin tarkoitus on lisääntyminen. Toki nykyään ihmislajilla on ehkäisyjä käytössä mutta eipä se lisääntymätön suhde ole silti luonnollinen. Eihän täällä olisi kuin joitain partenogeneettisiä eliötä jos kaikki lopettaisi lisääntymisen toistensa kanssa.

Newsflash: ihminen on älyllinen olento, joten hän saa aivan itse valita, mistä syystä harrastaa sek-si-ä. Sinä et siitä päätä kenenkään muiden kuin omasta puolestansa.

Luulen, että maailma olisi paljon miellyttävämpi paikka jos kaikki typerykset olisi korvattu partenogeneettisillä eliöillä.

Vierailija
16/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole väliä, haluaako treffikumppanini joskus lapsia vai ei. Jos haluaa, sitten jutusta tulee vain lyhytkestoisempi, ja sekin on minulle ihan okei. Olen avoin kaikelle.

Jos kysymys lasten haluamisesta on sinulle tärkeä, ota se itse puheeksi. Minäkin otan puheeksi ne asiat, jotka ovat itselleni tärkeitä.

Vierailija
17/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: ihminen on älyllinen olento, joten hän saa aivan itse valita, mistä syystä harrastaa sek-si-ä. Sinä et siitä päätä kenenkään muiden kuin omasta puolestansa.

Luulen, että maailma olisi paljon miellyttävämpi paikka jos kaikki typerykset olisi korvattu partenogeneettisillä eliöillä.

Herranan aika, enhän nyt ketään vaadi lisääntymään, toinpa vaan esille sen kumpi on ns. luonnollisempaa ja kumpi biologian kannalta varsin poikkeavaa käytöstä.

Ei sekään ole sattumaa että ns. veloja on vain pieni vähemmistö koko poplaation nähden.

Mites homot? Heille on luonnollista olla yhdessä vaikka samaa sukupuolta ovatkin.

Vierailija
18/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranan aika, enhän nyt ketään vaadi lisääntymään, toinpa vaan esille sen kumpi on ns. luonnollisempaa ja kumpi biologian kannalta varsin poikkeavaa käytöstä.

Ei sekään ole sattumaa että ns. veloja on vain pieni vähemmistö koko poplaation nähden.

Mites homot? Heille on luonnollista olla yhdessä vaikka samaa sukupuolta ovatkin.

Se voidaan selittää altruismilla, he edistävät lähipiirin lastenhankintaa. Mutta edelleen, homoseksuaaleja on aina pieni vähemmistö, muuten pupolaatio tuhoutuisi.

Vierailija
19/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ja sain kutsuja miehiltä jotka yrittivät taivuttaa vela naisia lastentekoon kun olihan ”kuulemma” joku toinenkin näin saanut tehtyä. Joo, tein selväksi etten halua a) uskoa huhuihin b) pilata kolmen ihmisen elämää. Miksi oi, miksi nämä tyypit eivät hae suosiolla Aasiasta vaimoa mikäli lisääntyminen on heille elinehto?

Suotta sitä hakkaamaan päätään velojen kanssa tai omasta mielestään nirsojen naisten kanssa.

Vierailija
20/43 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla tuo luki jo deittisovellusten profiilissa, niin ei mennyt kenelläkään aikaa hukkaan. 

(Tosin siitä huolimatta tuli yhteydenottoja yh-isiltä, kylläpä korpesi kun oli jo ehtinyt jonkun kanssa viikon intensiivisesti chattailla ja sitten tuli ilmi että omaa omien kupeiden hedelmän.) 

Miten se velana oleminen estäisi tapailemasta yh:tä? Eihän tartte omia lapsia tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi